Telefonická komunikácia so zákazníkom
Zásady úspešného telefonického kontaktu so zákazníkom (kurz) | |
Téma: | HR & Management Academy |
Termín konania: | Podľa záujmu |
Pre koho? | Pracovníkom v all centrách, zákazníckych servisoch, zamestnancom prvého kontaktu |
Čo získate? | Vedomosti ako zabezpečiť profesionálnu komunikáciu s klientom cez telefón, získate zručnosti pre efektívne vedenie hovoru a aktívnu komunikáciu s klientmi, poznatky ako riadiť telefonický rozhovor a vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu |
Cena: | 260 € bez DPH |
Program
-
efektívne telefonovanie, časti telefonického rozhovoru
-
výhody a nevýhody telefonického kontaktu
-
špecifiká komunikácie cez telefón
-
poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im
-
verbálny a neverbálny prejav v telefóne (tempo, hlasitosť, …)
-
Parafrázovanie a sumarizácia ako nástroj aktívneho počúvania a overovania porozumenia
-
techniky kladenia otázok, typy otázok
-
poznanie typu partnera počas telefonovania a prispôsobenie sa komunikačným štýlom
-
komunikačné zručnosti počas telefonického kontaktu
-
motivácia partnera ku komunikácii počas telefonického kontaktu
-
prejavy počúvania a empatie v telefóne
-
vhodné a nežiaduce výrazové prostriedky v telefóne
Školenie na mieru
Školenie je možné organizovať pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.
Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.
Lektori, garanti
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta po uvedenom termíne sa poplatok nevracia. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych pracovných dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5 č.účtu : 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 3178
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas so zmluvnými a cenovými podmienkami akcie, vrátane storna.