Title:
SCM - Supply Chain management - praktické aplikácie WEBINÁR
URL:
https://www.intenziva.sk
Description:
Logistickú akadémiu Vám ponúkame v spolupráci so spoločnosťou PQL poradenství pro kvalitu a logistiku s.r.o
Keywords:
vzdelávanie, konferencie, cerd, marketing, management
Language:
sk
Author/a:
intenziva.sk
Contributor/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Publisher/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Intellectual property rights:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Creation date:
2020-10-26
 
Zdieľať na LinkedIn

SCM - Supply Chain management - praktické aplikácie WEBINÁR

SCM - Supply Chain management - praktické aplikácie WEBINÁR

Piatkový webinár dve hodiny v čase 9:00 - 11:00 h alebo 13:00 - 15:00 h

Téma:Logistics Academy
Pre koho?Manažérom logisitiky, vyšším podnikovým manažérom, vedúcim nákupu - výroby - predaja
Cena:75 EUR bez DPH

Ako novinku spúšťame sériu intezívnych 2 hodinových webinárov, ktoré každý piatok rozoberú jednu oblasť logistiky. Webináre prebiahjú v malej skupine maximálne 7 učastníkov a zaručujú teda individuálny prístup zo  zameraním na prax.

Logistické webináre sú unikátne príležitosti pre sebavzdelávanie. Predstavujú kvalitnú a napriek tomu stále časovo dostupnú formu rozvoja.

  • Maximálne 7 účastníkov
  • 2 hodiny intenzívnej výučby
  • Výber z dvoch časových blokov
  • Odborné a praktické zameranie

Program

1. Princípy SCM

2. Prehľad konceptov SCM

3. Reálne očakávanie efektov SCM

4. Fázy rozvoja SCM a ich projektové riadenie

5. Demonštrácie prínosu SCM na príkladoch

Lektori, garanti

 

Ing. Petr Sysel, CLog. (1969)
V súčasnosti pracuje na pozícii Production & Warehouse Manager u nadnárodnej spoločnosti Banta Global Turnkey. Táto spoločnosť zabezpečuje služby v oblasti SCM pre globálne reťazce v odvetviach Hi-Tech a Medical.
V rokoch 1992 - 1999 zastával rôzne pozície v štruktúre armádnej logistiky v útvare rýchleho nasadenia AČR.
Od roku 2000 do 2007 pracoval ako Logistic Manager distribučného centra holandsko nemeckého holdingu MOTIP DUPLI Group, kde zodpovedal za plánovanie a riadenie zásob v celom rozsahu - od nákupu až po distribúciu v pôsobnosti strednej a juhovýchodnej Európy.
U spoločnosti Banta Global Turnkey (od roku 2007) riadil niekoľko úspešných projektov so zameraním na zlepšovanie logistických procesov vo firme. Podieľa sa tiež na plánovaní, príprave a implementácii nových obchodných projektov.

Moto:
"Sedliacky rozum pomáha dôjsť k jednoduchému riešeniu ... a také riešenia bývajú najúčinnejšie."

Čo zastrešujem v Logistické akadémii:

Tréning v oblasti riadenia dodávateľského reťazca, manažmentu logistiky, a predovšetkým logistiky skladovania a distribúcie. Ďalej tiež konzultácie pre spracovanie projektov a ich hodnotenia v rámci školení logistiky.

 Rudolf Malý, ALog. (1966)

 Je viceprezidentom pre vzdelávanie Logistickej akadémie, venuje sa nezávyslému poradenstvu a auditingu v oblati logistických procesov. Stal sa aj členom KOMORY logistických audítorov. V roku 2006 začal pôsobiť u popredného českého poskytovateľa komplexných logistických služieb spoločnosti PST CLC, a.s., kde od roku 2008 zastával pozíciu výkonného riaditeľa a podpredsedu predstavenstva. Od roku 2012 po zlúčení s japonskou skupinou MITSUI-SOKO pokračoval ďalej ako výkonný riaditeľ a zároveň predseda predstavenstva. Zastával rôzne pozície v spoločnosti Kofola a.s., pričom od roku 2000 pôsobil v Kofole ako manažér logistiky pre skupinu Kofola (Česko, Slovensko, Poľsko a Maďarsko) a zodpovedal aj za plánovanie a riadenie výrobných operácií v skupine. Pracoval tiež aj ako obchodný riaditeľ so zodpovednosťou za riadenie skladových operácií a nákupu u obchodnej spoločnosti LOCO plus Praha

Moto:

"Ak je stanovený jasný cieľ, cestu k nemu možno vždy nájsť. To znamená, hľadaj spôsoby a nie dôvody. "

Čo garantujem v Logistickej akadémii: 

Tréning v celom priereze integrálneho logistického vzdelávania vrátane projektového riadenia, logistického auditu, problematiky outsourcingu logistických služieb a prezentačných zručností.

Obchodné podmienky

Storno podmienky

Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.

Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.

Ochrana osobných údajov 

Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk

Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100

IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 3178
SWIFT: TATR SK BX

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.

Online prihláška


Online prihláška

Účastník školenia
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.2
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.3
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *


  Kontaktná osoba (ak účastníka prihlasuje iná osoba)
Kontaktná osoba
Meno
Priezvisko
Funkcia
Firma
Telefón
E-mail

Fakturačné údaje **
Firma *
Ulica *
Mesto *
PSČ *
IČO *
DIČ *
IČ DPH
IBAN *
SWIFT

  Pridajte poznámku

Poplatokcena bez DPHDPH 20%cena s DPH
Účastnícky poplatok75 €15 €90 €

Opíšte kód *
Opíšte kód

* Povinné položky
** Ak sa prihlasujete ako súkromna osoba, napíšte nám e-mail na kurzy@intenziva.sk, prihlášku nevypĺňajte.

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas  s obchodnými podmienkami akcie.