Sales CIMA B (certifikovaný kurz)


Téma: | Marketing & Sales Academy |
Termín konania: | na objednávku |
Miesto konania: | Praha (partnerský inštitút) |
Pre koho? | manažérom na strednej a vyššej úrovni riadenia v oblasti obchodu a predaja, absolventom kurzu Marketing CIMA A, Sales CIMA A |
Čo získate? | budete schopní vytvoriť strategickú úlohu riadenia predaja a marketingu pre dosiahnutie konkurenčnej výhody, zmeníte obchodné myslenie smerom na trh a zákazníka, získate vedomosti potrebné pre efektívnu komunikáciu so zákazníkom na základe cieľov |
Cena: | 1 520 € bez DPH (cena pre klientov VKC Intenzíva: 1 390 €) |
Prečo absolvovať tento kurz spojený s praktickým tréningom?
Kurz Sales CIMA B (holandské know-how/NIMA) sa zameriava predovšetkým na tvorbu firemných obchodných stratégií a riadenie obchodu v širšom marketingovom kontaxte. Okrem teoretických informácií z moderného marketingu a obchodu sú v jeho priebehu riešené konkrétne prípadové štúdie a prebieha praktický tréning. Zvýšite si kvalifikáciu, získané vedomosti a zručnosti si preveríte podľa medzinárodných štandardov formou záverečnej skúšky pred nezávislou certifikačnou komisiou, máte možnosť získať certifikát - obchodný manažér. Získate nové kontakty a inšpiráciu a budete mať možnosť konzultovať konkrétne problémy s lektormi - expertmi z praxe.
Vedomosti a zručnosti sú odporúčané na úrovni výstupov z kurzu Sales CIMA A, nevyhnutná je prax minimálne jeden rok na strednej úrovni riadenia v obchode / marketingu, zvládanie komunikačných, predajných a prezentačných zručností.
Referencie TU
Mohlo by vás ďalej zaujímať
Program
1. sústredenie (2 dni)
● Prostredie predaja ● Databázy a práca s nimi ● Prognózy predajov
● Plánovanie predaja ● Riadenie distribučných kanálov
2. sústredenie (2 dni)
● Finančné výsledky a controling ● Tvorba rozpočtu
● KAM – starostlivosť o kľúčových zákazníkov ● CRM – budovanie vzťahov so zákazníkmi ● Medzinárodný predaj – interkultúrna komunikácia
3. sústredenie (2 dni)
● Riadenie predaja
● Pokročilé predajné zručnosti
4. sústredenie (2 dni)
● Psychohygiena a riadenie času
● Manažérske zručnosti – techniky ● Kontrola obchodných zástupcov – OZ
5. sústredenie (2 dni)
● Riadenie ľudských zdrojov
● Právne aspekty predaja
Metodika výučby
Program bol spracovaný na základe zahraničného know-how s podporou ESF. Projektový tím bol zložený z popredných marketingových odborníkov a certifikovaných lektorov CIMA. Kurz má kombinovanú metodickú štruktúru, v ktorej sa striedajú bloky teoretického učiva s praktickou činnosťou a tréningom. Každý tematický celok má vypracované podklady pre individuálnu a skupinovú prácu účastníkov. Súčasne prebieha simulácia reálnych predajných podmienok. Výučba a študijný materiál je v českom jazyku.
Ukončenie programu
-
po absolvovaní kurzu získate osvedčenie o absolvovaní kurzu (nenahrádza certifikát),
-
Certifikát Sales CIMA B získate po úspešnom vykonaní skúšky v Českom inštitúte pre marketing (CIMA) v Prahe (3x ročne). CIMA je jediným zástupcom ČR v Európskej marketingovej konfederácii (EMC). Certifikát Sales CIMA B je dokladom, že ste zvládli tvorbu firemných obchodných stratégií a riadenie obchodu v širšom marketingovom kontexte, kompatibilnú s medzinárodnými štandardmi. Jeho platnosť je obmedzená 5 rokov s možnosťou recertifikácie.
Lektori, garanti
Lektori zaradení do našej databázy spĺňajú tieto kritériá:
- 1. ukončené vysokoškolské vzdelanie,
- 2. odborná viacročná prax,
- 3. formálne preukázateľné pedagogické alebo lektorské zručnosti vo vzdelávaní dospelých,
- 4. referencie.
Lektorov do kurzov vyberáme na základe predchádzajúcich hodnotení, ktoré realizujeme po ukončení každého kurzu a našom ročnom hodnotení podľa vopred stanovených kritérií.
V kurzoch CIMA vyučujú českí experti s dlhoročnými praktickými skúsenosťami, vyškolení a akreditovaní NIMA/CIMA a lektori zo SR, akreditovaní CIMA. V priebehu kurzu sa lektori striedajú podľa tém a špecializácie. Vieme vopred zaslať konkrétne referencie na lektorov, ktorí v danom kurze budú učiť.
Odborný garant:
Ing. Zdeněk Lenoch
Absolvent Strojárskej fakulty VUT Brno - odbor dopravná a manipulačná technika so špecializáciou na motorové vozidlá. Vzdelanie si ďalej rozšíril v rámci marketingových programov NIMA A, B, kanadského programu Management of Change, japonského programu zvyšovania produktivity organizovaného AOTS, rozvojového programu interných trénerov dánskej spoločnosti TMI zameraného na soft skills a komplexného britského programu pre rozvoj konzultantov MCDP, pre ktorý následne lokalizoval jeden z manažérskych modulov.
Profesijné skúsenosti začal zbierať na obchodných pozíciách v koncerne Sigma a konzultantské schopnosti získal začiatkom 90.-tych rokov pri zakladaní spoločných podnikov s partnermi so zemí EÚ a neskôr zastupovaním americkej inžinierskej firmy v strednej a východnej Európe.
Od druhej polovice 90.-tych rokov pôsobí ako nezávislý konzultant v oblasti marketingu, finančného riadenia a stratégií. Je spoluautorom a členom realizačného tímu mnohých interných programov pre pbchodné i výrobné spoločnosti od veľkých nadnárodných gigantov až po podporu transformácie menších spoločností.
Od polovice 90.-tych rokov je hlavným konzultantom projektu česko-francúzskeho programu CEPAC pre podporu začínajúcich firiem. V súčasnej dobe je akreditovaným lektorom programov CIMA A i B a podiela sa na upgradu týchto programov na základe dlhoročných skúseností z realizácie marketingových a vzdelávacích projektov pre široké spektrum firiem.
Soňa Borková, Dis
Absolventka Univerzity J. A. Komenského odbor Riadenie ľudských zdrojov a Riadenie predajných aktivít. Akreditovaná Projektová manažérka pre EU fondy so špecializáciou na vzdelávacie projekty Certifikácie PRINCE2. Certifikovaná koučka ICF so zameraním na business koučing. Certifikovaná konzultantka metodik LEAN Managementu.
V rokoch 1999 - 2009 pracovala pre nadnárodné obchodné korporácie ako napr. Ahold Czech republic, a. s. na pozíciách Oblastná vedúca predaja a Marketingová manažérka pre ČR.
Súbežne pôsobila ako Projektová manažérka internej marketingovej komunikácie, Projektov manažérka projektu Zvyšovanie produktivity práce a ako Kouč rozvoja manažérov pre pobočkovú sieť na Slovensku.
Od roku 2009 pôsobí ako lektor a kouč v oblasti riadenia ľudských zdrojov, manažérskych a obchodných zručností, konzultantka v oblasti podnikovej logistiky, zvyšovaní produktivity a implementácia metód štíhlych procesov v odvetví výroby a obchodu. Projektový manažér pre nastavenie logistických a personálnych systémov riadenia vo výrobných spoločnostiach.
Najčastejšie realizuje zmenové projekty vo výrobných a obchodných spoločnostiach v Českej republike a na Slovensku.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do desiatich pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta desať a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do štrnástich pracovných dní pred začatím akcie na sekretariát akcie poštou, faxom, e-mailom alebo on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle registračný list s pokynmi na úhradu dohodnutej čiastky. Ak ste vyznačili platbu na základe faktúry, obdržíte aj preddavkovú faktúru.
Daňový doklad v obidvoch prípadoch obdržíte do 15 dní od zaplatenia alebo v deň realizácie akcie.
Ochrana osobných údajov
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Tel:02-682 86 574,
tel/fax: 02-682 86 574
e-mail: kurzy@intenziva.sk,www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu : 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 3178
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.
Online prihláška








