Personálny audit

Ako si prípadného dodávateľa vybrať a ako audit správne zadať. (kurz) | |
Téma: | HR & Management Academy |
Termín konania: | Podľa záujmu |
Pre koho? | Personálnym manažérom a špecialistom, majiteľom a manažérom firiem |
Čo získate? | Dozviete sa, aké typy personálnych auditov existujú, ako je možné ich organizovať, aké metódy sú pri nich využívané, aké výstupy z týchto auditov je možné očakávať |
Cena: | 295 EUR bez DPH |
Prečo tento seminár absolvovať?
Seminár vám uľahčí rozhodovanie, či personálny audit organizovať „svojpomocne“ alebo s kvalifikovaným dodávateľom, dozviete sa, ako si prípadného dodávateľa vybrať a ako audit správne zadať.
Program
-
1. Typy personálnych auditov, ciele personálnych auditov (audit spôsobilosti personálu - komplexný, na kľúčových pozíciách, manažérskych pozíciách, audit optimalizácie organizačnej štruktúry a počtu zamestnancov, audit firemnej kultúry, audit efektívnosti procesov rozvoja ľudských zdrojov...)
-
2. Nutné vstupy, podklady pre realizáciu jednotlivých typov auditov
-
3. Nástroje a metódy auditov
-
4. Aké výstupy z auditov možno očakávať
-
5. Rozhodnutie, či audit s externým dodávateľom, výhody, nevýhody.
-
6. Kritériá výberu dodávateľa, zásady efektívnej spolupráce s externým dodávateľom.
-
7. Zdieľanie skúseností
Prečo tento seminár absolvovať?
Seminár vám uľahčí rozhodovanie, či personálny audit organizovať „svojpomocne“ alebo s kvalifikovaným dodávateľom, dozviete sa, ako si prípadného dodávateľa vybrať a ako audit správne zadať.
Lektori, garanti
PhDr. Zdeňka Brázdová
Je certifikovaná konzultantka a lektorka pre HR a manažment, členka Rady Asociácie trénerov a konzultantov managementu ČR (ATKM).
Lektorka má praktické skúsenosti z realizácie komplexnej manažérskej prípravy v mnohých firmách a inštitúciách v ČR a SR vrátane firiem so zahraničnou účasťou, konzultačne spolupracovala na projektoch tvorby a zdokonaľovania systému riadenia ľudských zdrojov v množstve firiem a organizácií v Českej i Slovenskej republike.
Má skúsenosti z implementácie a zdokonaľovania systému RĽZ vo firmách a organizáciách vrátane ich aplikácie v systémoch riadenia kvality podľa noriem ISO 9001.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych pracovných dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 317
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.
Online prihláška




