Plánovanie výroby a intralogistika


Seminár | |
Téma: | Logistics Academy |
Termín konania: | 20. - 21. marec 2019 |
Uzávierka prihlášok: | 13. marec 2019 |
Miesto konania: | VKC INTENZÍVA, s.r.o., Bratislava, Kutlíkova 17 (Technopol) mapa |
Pre koho? | manažérom logisitky, vyšším podnikovým manažérom, vedúcim nákupu - výroby - predaja |
Čo získate? | vedomosti o tom, ako sa dostanete z bludného kruhu urgentného plánovania, naučíte sa využívať počítačové simulácie pre plánovanie a riadenie výroby, používať nástroje tzv. štíhlej výroby,... |
Cena: | 395 EUR bez DPH (cena pre klientov VKC Intenzíva: 360 EUR bez DPH) |
Prečo absolvovať tento seminár?
Získate prehľad o štandardných i špecifických plánovacích postupoch, systémoch pokročilého plánovania (APS) a heuristikách pre rozvrhovanie výroby. Naučíte sa voliť pre jednotlivé plánovacie úrovne vhodné metódy a nástroje.
Zistíte ako presne porozumieť mechanizmu MRP (podmienky, výhody a nevýhody), naučíte sa správne využívať funkciu MPS (Master Production Schedule), budete ovládať aplikáciu TOC (teórii úzkych miest) pre plánovanie a riadenie výroby a zistíte ako aplikovať CCPM (Critical Chain project Management) pre plánovanie projektov.
Mohlo by vás ďalej zaujímať
Program
Štruktúra programu
1. Úvod do logistiky výroby
2. Štruktúra systému plánovania a riadenia výroby
- Výrobný program
- Hlavný výrobný plán
- Lhůtové plánovanie a kapacitné bilancie
- Rozvrhovanie výroby
3. Problematika rozpracovanej výroby
4. Prístupy k plánovanie a riadenie výroby
5. APS - systémy pokročilého plánovania
6. Plánovanie projektov pomocou kritického reťazca
Lektori, garanti
Lektori zaradení do našej databázy spĺňajú tieto kritériá:
- 1. ukončené vysokoškolské vzdelanie,
- 2. odborná viacročná prax,
- 3. formálne preukázateľné pedagogické alebo lektorské zručnosti vo vzdelávaní dospelých,
- 4. referencie.
Lektorov do kurzov vyberáme na základe predchádzajúcich hodnotení, ktoré realizujeme po ukončení každého kurzu a našom ročnom hodnotení podľa vopred stanovených kritérií.
Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog. (1957)
Prezident Logistickej akadémie, zakladajúci člen Komory logistických audítorov v ČR a na Slovensku, člen americkej asociácie APICS a majiteľ spoločnosti PQL poradenstvo pre kvalitu a logistiku, s.r.o.
Od roku 1995 odborne pôsobí v oblasti logistiky ako poradca, projektant, lektor a auditor. Svoju profesijnú kariéru začal ako projektant automatizovaných systémov riadenia výrobných procesov a po dlhodobej pracovnej stáži v Holandsku sa majoritne venuje logistike.
Je riešiteľom významných logistických projektov pre spoločnosti VÍTKOVICE a.s., BONATRANS GROUP a.s., Třinecké železárny a.s., TATRAVAGÓNKA POPRAD a.s., Hella Autotechnik s.r.o., BOCHEMIE a.s., KOFOLA a.s., HM Partners s.r.o. a dlhý rad ďalších veľkých, stredných i malých firiem.
Manažérske skúsenosti získal ako prvý riaditeľ logistiky spoločnosti BONATRANS GROUP a.s.
Popri riešení a realizácii logistických projektov je najmä vyhľadávaným lektorom a trénerom. Je hlavným autorom rozsiahlej publikácie "Logistika v praxi" vydavateľstva Verlag Dashöfer.
moto:
Súhlasím s Henry Fordom, ktorý povedal: "Máte pravdu, ak si myslíte, že niečo nemôžete - a tiež keď si myslíte, že môžete!"
Čo garantujem v Logistickej akadémii:
Som jej prezidentom a mojím poslaním je slúžiť vám všetkým, ktorí sa budete uchádzať o niektorý z udeľovaných diplomov, a súčasne robiť len to, čo povedie k rastu prestíže Logistickej akadémie .... a tým aj významu a cene vašich titulov, ktoré si môžete uvádzať za svoje meno.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych pracovných dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 317
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.