Logistika distribúcie a skladovania
Naučte sa používať moderné logistické a informačné technológie (kurz) | |
Téma: | Logistics Academy |
Termín konania: | 21. - 22. február 2023, Ostrava |
Uzávierka prihlášok: | 14. február 2023 |
Miesto konania: | Ostrava |
Pre koho? | manažérom logistiky, vyšším podnikovým manažérom, vedúcim nákupu - výroby - predaja |
Čo získate? | naučíte sa orientovať v moderných distribučných systémoch a konceptoch SCM, používať moderné logistické a informačné technológie a ako správne voliť distribučnú sieť a kalkulovať jej výkonové a ekonomické parametre,... |
Cena: | 395 € bez DPH (cena pre klientov VKC Intenzíva: 360 € bez DPH) |
Program
- distribučné systémy,
- distribučné subjekty,
- distribučné reťazce,
- fyzická distribúcia,
- distribučné stratégie,
- distribučné siete,
- náklady distribúciou.
- funkcia skladovania - technológia,
- organizácia a personál,
- informačné systémy.
- manipulačné systémy a interná doprava,
- externé a dopravné systémy.
- postponement stratégie,
- logistický postponement,
- modelový príklad postponement stratégie v SCM.
Prečo absolvovať tento seminár?
Získate komplexný pohľad na logistiku distribúcie a skladovania. Ďalej sa dozviete ako aplikovať dostupné skladové systémy a skladové technológie, používať rôznorodé systémy riadenia skladových lokácií, počítať a vyhodnocovať intenzitu manipulácie s materiálom, orientovať sa v obalových technológiách a dopravných systémoch, používať systematické projektovanie pre návrhy dispozícií (lay-out) skladov, pochopíte zásady logistiky nebezpečných vecí. Taktiež sa dozviete, aký vývoj očakávať v oblasti automatickej identifikácie tovarov a čomu sa v súvislosti s distribúciou venuje city-logistika.
Lektori, garanti
Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog. (1957)
Prezident Logistickej akadémie, zakladajúci člen Komory logistických audítorov v ČR a na Slovensku, člen americkej asociácie APICS a majiteľ spoločnosti PQL poradenstvo pre kvalitu a logistiku, s.r.o.
Od roku 1995 odborne pôsobí v oblasti logistiky ako poradca, projektant, lektor a auditor. Svoju profesijnú kariéru začal ako projektant automatizovaných systémov riadenia výrobných procesov a po dlhodobej pracovnej stáži v Holandsku sa majoritne venuje logistike.
Je riešiteľom významných logistických projektov pre spoločnosti VÍTKOVICE a.s., BONATRANS GROUP a.s., Třinecké železárny a.s., TATRAVAGÓNKA POPRAD a.s., Hella Autotechnik s.r.o., BOCHEMIE a.s., KOFOLA a.s., HM Partners s.r.o. a dlhý rad ďalších veľkých, stredných i malých firiem.
Manažérske skúsenosti získal ako prvý riaditeľ logistiky spoločnosti BONATRANS GROUP a.s.
Popri riešení a realizácii logistických projektov je najmä vyhľadávaným lektorom a trénerom. Je hlavným autorom rozsiahlej publikácie "Logistika v praxi" vydavateľstva Verlag Dashöfer.
moto:
Súhlasím s Henry Fordom, ktorý povedal: "Máte pravdu, ak si myslíte, že niečo nemôžete - a tiež keď si myslíte, že môžete!"
Čo garantujem v Logistickej akadémii:
Som jej prezidentom a mojím poslaním je slúžiť vám všetkým, ktorí sa budete uchádzať o niektorý z udeľovaných diplomov, a súčasne robiť len to, čo povedie k rastu prestíže Logistickej akadémie .... a tým aj významu a cene vašich titulov, ktoré si môžete uvádzať za svoje meno.
Ing. Petr Sysel, CLog. (1969)
V súčasnosti pracuje na pozícii Production & Warehouse Manager u nadnárodnej spoločnosti Banta Global Turnkey. Táto spoločnosť zabezpečuje služby v oblasti SCM pre globálne reťazce v odvetviach Hi-Tech a Medical.
V rokoch 1992 - 1999 zastával rôzne pozície v štruktúre armádnej logistiky v útvare rýchleho nasadenia AČR.
Od roku 2000 do 2007 pracoval ako Logistic Manager distribučného centra holandsko nemeckého holdingu MOTIP DUPLI Group, kde zodpovedal za plánovanie a riadenie zásob v celom rozsahu - od nákupu až po distribúciu v pôsobnosti strednej a juhovýchodnej Európy.
U spoločnosti Banta Global Turnkey (od roku 2007) riadil niekoľko úspešných projektov so zameraním na zlepšovanie logistických procesov vo firme. Podieľa sa tiež na plánovaní, príprave a implementácii nových obchodných projektov.
moto:
"Sedliacky rozum pomáha dôjsť k jednoduchému riešeniu ... a také riešenia bývajú najúčinnejšie."
Čo zastrešujem v Logistické akadémii:
Tréning v oblasti riadenia dodávateľského reťazca, manažmentu logistiky, a predovšetkým logistiky skladovania a distribúcie. Ďalej tiež konzultácie pre spracovanie projektov a ich hodnotenia v rámci školení logistiky.
Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog. (1960)
Viceprezident Logistickej akadémie a vysokoškolský pedagóg na podnikohospodárskej katedre Ekonomickej fakulty VŠB -TU Ostrava, kde vyučuje logistiku. Je tiež spoluzakladateľom firmy DYNAMIC FUTURE s.r.o. v Ostrave, ktorá sa zaoberá logistickým poradenstvom. Tu pracoval na pozícii projektového manažéra a zastával tiež funkciu konateľa spoločnosti.
Riešiteľ a aj spoluriešiteľ projektov pre spoločnosti ŽDB GROUP a.s., Bohumín, Siemens Elektromotory Mohelnice, ACO Industrie k.s. Přibyslav a rad ďalších.
Od roku 2005 je členom Komory logistických audítorov.
Expert na problematiku modelovania procesov pomocou dynamickej simulácie.
moto:
"Je dôležité dobre vzlietnuť, ale hlavne aj bezpečne pristáť."
Čo zastrešujem v Logistické akadémii:
Tréning v celom priereze integrálneho logistického vzdelávania, a predovšetkým využitie simulácií pre riadenie materiálových tokov, konzultácie pre spracovanie projektov a ich vyhodnocovanie v rámci školení logistiky.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 317
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.