HR marketing na LinkedIn a Facebooku

Vyhľadávanie kandidátov na pracovné pozície, prezentovanie pracovných pozícií... (kurz) | |
Téma: | HR & Management Academy |
Termín konania: | Podľa záujmu |
Pre koho? | HR špecialistom zodpovedným za nábor a prezentovanie pracovných miest vo firmách, používateľom Linkedin a Facebook. |
Čo získate? | Budete vedieť vyhľadávať pracovné kontakty na LinkedIn a Facebooku tak, aby vyhľadávanie prinieslo zmysluplné výsledky. Získate nástroje efektívneho využívania sociálnych sietí k recruitmentu s maximálnymi výsledkami a minimálnymi nákladmi! |
Cena: | 295 EUR bez DPH |
Program
2. Budovanie produktívnej siete na LinkedIn tak, aby sa čo najviac zlepšili výsledky vyhľadávania
3. Ako oslovovať vybraných kandidátov a s nimi komunikovať
4. Prezentácia firmy ako zamestnávateľa na LinkedIn pomocou stránky, a ako na nej zdieľať informácie pre uchádzačov, propagovať a prezentovať stránku
5. Prezentácia firmy ako zamestnávateľa na Facebooku, ako vytvoriť a organizovať firemnú stránku s ponukami pracovných pozícií
6. Ako na Facebooku zaujať správnych ľudí a prinútiť ich reagovať
7. Ako oslovovať potenciálnych kandidátov na Facebooku a získať od ních reálne kontakty
Čomu sa budeme venovať?
Účastníci seminára budu potrebovať vlastné notebooky s prístupom k firemnému e-mailu. Seminár nie je určený pre začiatočníkov (nemajú vlastný profil na Linkedin alebo FB).
Odporúčame vopred zmerať váš dosah na sociálnych sieťach službou www.klout.com.
Lektori, garanti
PhDr. Vojtěch Bednář
Vojtěch Bednář sa zaoberá manažérskym a mediálnym poradenstvom. Je sociológ, pôsobí ako vysokoškolský pedagóg a odborný lektor vo vzdelávacích inštitúciách v súkromnom i verejnom sektore v Slovenskej republike.
Venuje sa problematike manažérskej komunikácie, manažmentu vzťahov a komunikácie produktov a služieb v klasických médiách, ale najmä v prostredí nových komunikačných prostriedkov.
Špecializuje sa tiež na problematiku marketingu v sociálnych sieťach a na integráciu on-line komunikácie do celkového komunikačného mixu. Je autorom mnohých kníh, ktoré sú určené manažmentu, študentom a širokej verejnosti.
Spolupracuje s odbornými médiami, ktoré sa špecializujú na marketingovú, mediálnu a manažérsku komunikáciu. Je členom Syndikátu novinářů České republiky, České Andragogické společnosti a Masarykově Sociologické společnosti.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 3178
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.
Online prihláška



