Title:
Automatizácia procesu riadenia zásob NOVINKA
URL:
https://www.intenziva.sk
Description:
Logistickú akadémiu Vám ponúkame v spolupráci so spoločnosťou PQL poradenství pro kvalitu a logistiku s.r.o
Keywords:
vzdelávanie, konferencie, cerd, marketing, management
Language:
sk
Author/a:
intenziva.sk
Contributor/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Publisher/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Intellectual property rights:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Creation date:
2021-09-23
 
Zdieľať na LinkedIn

Automatizácia procesu riadenia zásob NOVINKA

Automatizácia procesu riadenia zásob NOVINKA
Téma:Logistics Academy
Termín konania:7. október 2021
Uzávierka prihlášok:30. september 2021
Pre koho?Vlastníkom podniku, výkonným manažérérom, manažérom obchodu či distribúcie.
Cena:200 € bez DPH

Program

  • Koncept a metódy (TOC), vďaka ktorým budete mať neustále dennodenne vybalansované zásoby.
  • Aké procesy je potrebné nastaviť (čo treba prestať robiť a čo treba začať robiť).
  • Nástroje ako zautomatizovať proces riadenia zásob.
  • Nástroje, vďaka ktorým dosiahnete okamžité zlepšenia a tiež nástroj vďaka, ktorému budete dlhodobo rásť.
  • Ukážeme vám profesionálny softvér na riadenie zásob STOCK-M, ktorý na princípoch TOC funguje a plne automatizuje riadenie a doplňovanie zásob. 

Lektori, garanti

Ing. Andrej Čatajský

Moja cesta odvetvím logistiky a distribúcie sa začala pred 12 rokmi v Prahe. Dostal som vtedy možnosť otvoriť a viesť jednu logistickú firmu. Po niekoľkých rokoch sa k logistike a distribúcii pridalo riadenie zásob. Stal som sa spoluzakladateľom internetového obchodu, ktorá predáva eko kozmetiku a drogériu cez internet. Asi pred 6 rokmi ma oslovil jeden kamarát, ktorý má veľkoobchod kancelárskych potrieb. Biznis v ktorom som predtým nemal skúsenosti. Súhlasil som.
Po čase som si uvedomil, že aj napriek tomu, že sa jedná o iný typ biznisu, trpí jeho podnik vysokými zásobami, rastom nákladov a veľmi zlým až negatívnym cash-flowom. Na moje počudovanie, presne tieto isté problémy sme pociťovali aj u nás vo firme. Začal som hľadať príčinu týchto problémov. Náhodou v kníhkupectve sa mi dostala do rúk kniha Co nemám, neprodám od Goldratta zakladateľa Teórie obmedzení. Kniha ma tak fascinovala, že som ju prečítal za jeden deň a hneď si išiel kúpiť ďalšiu. Povedal som si WOW a postupne som začal chápať príčinu všetkých spomínaných problémov.
Po skoro 2 rokoch som sa stal členom organizácie TOCICO a zložil som skúšky z Teórie obmedzení. Začal som poznatky aplikovať do praxe. Po veľmi krátkom čase sme 3x navýšili obrátku tovaru, výrazne zlepšili cash-flow a to pri neustále rastúcich tržbách.
Výsledky boli priam až neuveriteľné. Vtedy sme si povedali: prečo nepomôcť aj ďalším firmám dostať sa s týchto problémov a pred 4 rokmi sme založili spoločnosť Simplicity consulting.
Po chvíli sme si uvedomili, že riadiť zásoby v Exceli prináša výsledky, ale potrebujeme nástroj, ktorým vieme celý proces automatizovať. Preto sme sa asi po roku spojili s firmou StockM, lebo tento softvér je tiež založený na Teórii obmedzení. V súčasnosti máme za sebou niekoľko skvelých implementácií a momentálne pracujeme na veľkých projektoch, lebo nie len že robíme čo nás baví, ale má to aj zmysel.
Motto:
Každé zlepšenie je zmena, ale nie každá zmena je zlepšenie. (Dr. Eliyahu M. Goldratt) 

Obchodné podmienky

 Storno podmienky

Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.

Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.

Ochrana osobných údajov

Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk

Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100

IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 317
SWIFT: TATR SK BX

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.  

Online prihláška


Online prihláška

Účastník školenia
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.2
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.3
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *


  Kontaktná osoba (ak účastníka prihlasuje iná osoba)
Kontaktná osoba
Meno
Priezvisko
Funkcia
Firma
Telefón
E-mail

Fakturačné údaje **
Firma *
Ulica *
Mesto *
PSČ *
IČO *
DIČ *
IČ DPH
IBAN *
SWIFT

  Pridajte poznámku

Poplatokcena bez DPHDPH 20%cena s DPH
Účastnícky poplatok200 €40 €240 €

Opíšte kód *
Opíšte kód

* Povinné položky
** Ak sa prihlasujete ako súkromna osoba, napíšte nám e-mail na kurzy@intenziva.sk, prihlášku nevypĺňajte.

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas  s obchodnými podmienkami akcie.