Title:
Marketing Club +
URL:
https://www.intenziva.sk
Description:
Plánované konferencie organizované Intenzívou v Bratislave.
Keywords:
vzdelávanie, konferencie, cerd, marketing, management
Language:
sk
Author/a:
intenziva.sk
Contributor/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Publisher/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Intellectual property rights:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Creation date:
2024-10-07
 
Zdieľať na LinkedIn

Marketing Club +

Marketing Club +
Téma:Konferencie | Bratislava
Termín konania:22. október 2014
Uzávierka prihlášok:17. október 2014
Miesto konania:VKC INTENZÍVA, s.r.o., Bratislava, Kutlíkova 17 (Technopol)

Budovanie úspešnej stratégie, ktorá predáva

Ako se zmenily postoje zákazníkov v posledných 5tich rokoch?
Úspěšné stratégie - case studies

ColurMind je systém, ktorý sa využíva pre zber dát miesto projektívnej techniky, čo umožňuje vo výsledkoch zohladniť i emócie zákazníkov. Na seminári “Budovanie úspešnej stratégie” sa budeme venovať meniacim sa trendom v populácii v posledných 5tich rokoch a príkladom, ako tieto trendy využiť.

Speakers

Filip Brodan

Managing Director
Engage Hill s.r.o., ČR

Filip založil svoju prvú spoločnosť už behom štúdia na 1. lekárskej fakulte Karlovej Univerzity v Prahe. I napriek tomu, že sa rozhodol nepracovať v klasickom systéme ako lekár, záujem o človeka mu zostal. Posledných 6 rokov sa venuje práci s metódou využívajúc farebne objektové analýzy, s ktorou okrem výskumnej činnosti vyvíja i komerčne užitočné produkty. So svojím tímom vytvoril medzinárodne používané koncepty zamerané na meranie asociácií, prežitkov a motivácii zákazníkov (ColourMind) aj zamestnancov (Balance Management). Odkazy na výsledky zverejnených štúdií nájdete na: http://czmedia.engagehill.com/

Program

 

Fotogaléria