Title:
6. MARKETING DAY
URL:
https://www.intenziva.sk
Description:
Plánované konferencie organizované Intenzívou v Bratislave.
Keywords:
vzdelávanie, konferencie, cerd, marketing, management
Language:
sk
Author/a:
intenziva.sk
Contributor/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Publisher/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Intellectual property rights:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Creation date:
2024-04-18
 
Partner
Mediálny partner
Zdieľať na LinkedIn

6. MARKETING DAY

6. MARKETING DAY

Úspešný mobilný marketing - mýtus, či realita?

Téma:Konferencie | Bratislava
Termín konania:10. november 2015
Uzávierka prihlášok:6. november 2015
Miesto konania:Karadžičova 8/A, Google Slovakia, Bratislava
Pre koho?manažérom, špecialistom z oblasti marketingu, obchodu, predaja, absolventom certifikovaných kurzov Marketing CIMA a Sales CIMA

Hlavný claim (tvrdenie): Podiel mobilných zariadení na celkovej návštevnosti na Slovensku je dnes + 30 % a dynamicky rastie.

Mobilné zariadenia dnes tvoria neodmysliteľnú súčasť našeho života. Tomáš Vám v jeho prezentácii ukáže mýty, ktorými je opradený mobilný marketing ako aj reálne možnosti ako viete využiť príležitosť v mobilnom svete pre Vašu firmu. Zároveň predstaví aj úspešné príklady firiem, ktoré využili mobil a jeho potenciál k naplneniu svojich obchodných cieľov.

Online marketing je svetovládca... Neveríte? Príďte, presvedčíme Vás!

Marketing Day je biznis klub zameraný na good practices a diskusiu manažérov z oblasti riadenia, marketingu a obchodu.
Podporuje výmenu skúseností všetkých, ktorí sa potrebujú orientovať v problematike trhu a pre ktorých je orientácia v marketingu nevyhnutnou požiadavkou efektívneho riadenia
a zvyšovania konkurencieschopnosti
firiem.

Speakers

Tomáš Peťovský

Industry Manager
Google Slovakia

Tomáš vyštudoval medzinárodný obchod na Vysokej škole ekonomickej v Prahe. Vzdelanie si doplnil na University of Texas a osviežil stážami v indickej consultingovej firme v Austine, L'oreal v Prahe a Google v Dubline.
V roku 2009 začal pracovať pre Google v Írsku, kde sa venoval e-commerce consultingu pre české a slovenské firmy v segmentoch retail a travel.
V roku 2012 sa presunul vrámci firmy do slovenskej pobočky na pozíciu Industry Manager, kde sa primárne venuje rozvoju a podpore exportného e-commerce biznisu.
Tomáš sa dohovorí plynule anglicky a nemecky a vo voľnom čase sa aktívne venuje športu, cestovaniu a čítaniu autobiografií úspešných ľudí.


Richard Čermák

 Community & Content Manager, WebSupport, s.r.o.

Vo WebSupporte pracuje ako Community & Content Manager a je dôležitou spojkou medzi fanúšikmi, médiami a firmou.
Zastrešuje komunikáciu firmy navonok, navrhuje obsahové stratégie a venuje sa komunite. Okrem iného má na starosti vývoj a marketingové aktivity spojené s firemnou mobilnou aplikáciou na registráciu domén a správu platieb.


Klára Zumrová

Obchodná riaditeľka, ICV – Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o.

Naši zákazníci sa čoraz viac presúvajú do online sveta. Hľadajú produkty a služby v tomto priestore, kde stále viac ralizují svoje nákupné rozhodnutia a saturujú svoje potreby. V tomto online svete sú čím ďalej tým viac oslovitelní.
Ucelený kurz digitálneho marketingu oboznamuje s jednostlivými komunikačnými nástrojmi, ktoré môžeme pre komunikáciu využiť, nechýba ani stratégia, plánovanie a analytika.

Program

14:00 - 14:30 Exkurzia v Google
14:30 - 16:00 Úspešný mobilný marketing - mýtus, či realita?
Tomáš Peťovský,
Industry Manager, Google Slovakia
Ako sa dá za 10 dní presvedčiť 2500 klientov, aby si nainštalovali vašu appku?
Richard Čermák,
Community & Content Manager, WebSupport, s.r.o.
Digitálny marketing 
Klára Zumrová, obchodná riaditeľka, ICV – Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o.
Diskusia

Fotogaléria