Title:
Ako úspešne komunikovať s médiami a novinármi (seminár)
URL:
http://www.intenziva.sk
Description:
Kurzy poskytujú komplexné vedomosti z oblasti Marketingu a Sales vrátane najnovších trendov Digitálneho Marketingu s dôrazom na prepojenie teórie s praxou, pomôžu zvýšiť vašu kvalifikáciu, kompetencie a odbornosť.
Keywords:
vzdelávanie, konferencie, cerd, marketing, management
Language:
sk
Author/a:
intenziva.sk
Contributor/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Publisher/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Intellectual property rights:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Creation date:
2017-11-20
 

Ako úspešne komunikovať s médiami a novinármi (seminár)

Ako úspešne komunikovať s médiami a novinármi (seminár)
Téma:Marketing & Sales Academy | kurzy & semináre
Termín konania:17. apríl 2018
Uzávierka prihlášok:10. apríl 2018
Miesto konania:VKC INTENZÍVA, s.r.o., Bratislava, Kutlíkova 17 (Technopol) mapa
Pre koho?pre manažérov, ktorí nastavujú úroveň komunikácie, pre vedúcich a pre pracovníkov PR útvarov
Čo získate?zásady ne/priamej komunikácie s médiami a s novinármi, ako médiá pracujú s informáciami, čo je a ako sa tvorí agenda, zistíte, ako sa zachovať v rozličných situáciách
Cena:265 € bez DPH (cena pre klientov VKC Intenzíva: 245 € bez DPH)

Prečo si vybrať tento seminár?

Prezradíme vám ako prezentovať svoju spoločnosť médiám a novinárom v čo možno najpozitívnejšom svetle. Zistíte ako si prilákať ich pozornosť, udržať si ju, resp. sa jej zbaviť. Po absolvovaní tohto seminára komunikácia s novinármi a médiami bude bezproblémová, pretože sa naučíte, ako sa zachovať v rozličných situáciách. 

Program

Štruktúra programu:

1. Úvod do problematiky

- Čo sú to médiá a kto sú to novinári
- Ciele a metódy práce médií
- Zásady komunikácie s médiami a s novinármi

2. teoretické minimum
- Ako médiá pracujú s informáciami
- Čo je, a ako sa tvorí agenda
- Úloha informátora v mediálnom príbehu

3. Základné zásady komunikácie s médiami; ako sa zachovať v prípade:
- Komunikácia priamo (rozhovor s novinárom)
- Komunikácia sprostredkovaná (telefonický rozhovor)
- Komunikácia nepriamo (email, list), cez sprostredkovateľov
- Zásady asertívneho správania k novinárom
- Riešenie konfliktu s novinárom

4. Základy účasti na mediálnej agende
- Ako prilákať pozornosť novinárov; ako ponúknuť tému
- Ako udržať pozornosť médií
- Ako sa pozornosti zbaviť

5. Základy krízovej komunikácie
- Čo robiť, keď sme mediálne "obžalovaným "
- Opravy a ospravedlnenia v mediálnom diskurze
- Vysvetľovanie problémových tém a krízového riadenia
- Ako čeliť mediálnej kritike
- Ako sa férovo "rozísť" s médiami

Mohlo by vás ďalej zaujímať

Lektori, garanti

PhDr. Vojtěch Bednář
Vojtěch Bednář sa zaoberá manažérskym a mediálnym poradenstvom. Je sociológ, pôsobí ako vysokoškolský pedagóg a odborný lektor vo vzdelávacích inštitúciách v súkromnom i verejnom sektore v Slovenskej republike.
Venuje sa problematike manažérskej komunikácie, manažmentu vzťahov a komunikácie produktov a služieb v klasických médiách, ale najmä v prostredí nových komunikačných prostriedkov.
Špecializuje sa tiež na problematiku marketingu v sociálnych sieťach a na integráciu on-line komunikácie do celkového komunikačného mixu. Je autorom mnohých kníh, ktoré sú určené manažmentu, študentom a širokej verejnosti.
Spolupracuje s odbornými médiami, ktoré sa špecializujú na marketingovú, mediálnu a manažérsku komunikáciu. Je členom Syndikátu novinářů České republiky, České Andragogické společnosti a Masarykově Sociologické společnosti.

 

Obchodné podmienky

Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.

Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych pracovných dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.

Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Tel/fax: 02-682 86 574
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk

Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5

č.účtu: 2629253178/1100 
Špecifický symbol pri platbe prevodom: 115-03

IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 3178
SWIFT: TATR SK BX

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas  s obchodnými podmienkami akcie.


Online prihláška

Účastník školenia
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.2
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.3
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *


  Kontaktná osoba (ak účastníka prihlasuje iná osoba)
Kontaktná osoba
Meno
Priezvisko
Funkcia
Firma
Telefón
E-mail

Fakturačné údaje **
Firma *
Ulica *
Mesto *
PSČ *
IČO *
DIČ *
IČ DPH
IBAN *
SWIFT

  Pridajte poznámku

Poplatokcena bez DPHDPH 20%cena s DPH
Účastnícky poplatok265 €53 €318 €
Zľava (ak ste sa už školili v Intenzíve/TCG a členom ZOCR, SOPK)245 €49 €294 €

Opíšte kód *
Opíšte kód

* Povinné položky
** Ak sa prihlasujete ako súkromna osoba, napíšte nám e-mail na kurzy@intenziva.sk, prihlášku nevypĺňajte.

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas  s obchodnými podmienkami akcie.