Špecifiká logistiky pre e-shop WEBINÁR

Piatkový webinár dve hodiny v čase 9:00 - 11:00 h alebo 13:00 - 15:00 h | |
Téma: | Logistics Academy |
Termín konania: | 29. január 2021 |
Uzávierka prihlášok: | 22. január 2021 |
Pre koho? | Manažérom logisitiky, vyšším podnikovým manažérom, vedúcim nákupu - výroby - predaja... |
Cena: | 75 EUR bez DPH |
Ako novinku spúšťame sériu intezívnych 2 hodinových webinárov, ktoré každý piatok rozoberú jednu oblasť logistiky. Webináre prebiahjú v malej skupine maximálne 7 učastníkov a zaručujú teda individuálny prístup zo zameraním na prax.
Logistické webináre sú unikátne príležitosti pre sebavzdelávanie. Predstavujú kvalitnú a napriek tomu stále časovo dostupnú formu rozvoja.
- Maximálne 7 účastníkov
- 2 hodiny intenzívnej výučby
- Výber z dvoch časových blokov
- Odborné a praktické zameranie
Program
1. Identifikácia kľúčových oblastí pre implementáciu projektu ecom
2. Vzájomné väzby medzi nimi
3. Logistický support ecom
4. Nákladová štruktúra internej logistiky v Ecom
5. Ako netápať v slepých uličkách pri implementácii
Lektori, garanti
Rudolf Malý, ALog. (1966)
Je viceprezidentom pre vzdelávanie Logistickej akadémie, venuje sa nezávyslému poradenstvu a auditingu v oblati logistických procesov. Stal sa aj členom KOMORY logistických audítorov. V roku 2006 začal pôsobiť u popredného českého poskytovateľa komplexných logistických služieb spoločnosti PST CLC, a.s., kde od roku 2008 zastával pozíciu výkonného riaditeľa a podpredsedu predstavenstva. Od roku 2012 po zlúčení s japonskou skupinou MITSUI-SOKO pokračoval ďalej ako výkonný riaditeľ a zároveň predseda predstavenstva. Zastával rôzne pozície v spoločnosti Kofola a.s., pričom od roku 2000 pôsobil v Kofole ako manažér logistiky pre skupinu Kofola (Česko, Slovensko, Poľsko a Maďarsko) a zodpovedal aj za plánovanie a riadenie výrobných operácií v skupine. Pracoval tiež aj ako obchodný riaditeľ so zodpovednosťou za riadenie skladových operácií a nákupu u obchodnej spoločnosti LOCO plus Praha
"Ak je stanovený jasný cieľ, cestu k nemu možno vždy nájsť. To znamená, hľadaj spôsoby a nie dôvody. "
Čo garantujem v Logistickej akadémii:
Tréning v celom priereze integrálneho logistického vzdelávania vrátane projektového riadenia, logistického auditu, problematiky outsourcingu logistických služieb a prezentačných zručností.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 3178
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.