Marketingový špecialsita INOVOVANÝ

Chcete lepšie porozumieť princípom marketingu a jeho prepojeniu na prax? INOVOVANÝ | |
Téma: | Marketing & Sales Academy |
Termín konania: | 16. marec 2021 - 19. máj 2021, 10 dní (5x 2 dni) |
Uzávierka prihlášok: | 9. marec 2021 |
Pre koho? | Pre všetkých, ktorí sa potrebujú profesionálne orientovať na trhu. |
Čo získate? | Komplexné vedomosti z marketingu, na prípadových štúdiách sa naučíte využívať hlavné metodické postupy a pracovné techniky v marketingu, zvýšite si kompetencie a odbornosť. |
Cena: | 1 400 € bez DPH, (pôvodne 1 650 € bez DPH) |
Referencie TU
Program
DÁTUM | LEKCIA |
I. sústredenie
16. - 17. marec 2021 |
1. Úvod do marketingu, Marketingové plánovanie, Analýza makroprostredia
2. Analýza trhu, Analýza chovania zákazníka |
II. sústredenie
30. - 31. marec 2021
|
3. Segmentácia a umiestňovanie, Analýza konkurencie
4. Interná analýza, Náklady a kalkulácie
|
III. sústredenie
20. - 21. apríl 2021
|
5. Marketingová stratégia, Cenová politika a riadenie cien
6. Produktová a sortimentná politika, Distribučná politika
|
IV. sústredenie
4. - 5. máj 2021
|
7. Marketingová komunikácia, Reklama
8. Marketingová komunikácia v online prostredí
|
V. sústredenie
18. - 19. máj 2021
|
9. Marketingový výskum a jeho aplikácie
10. Zhrnutie, Záverečná prípadová situácia
|
Prečo absolvovať tento kurz?
Prečo absolvovať tento kurz?
Systém marketingového vzdelávania, ktorý sme realizovali na Slovensku vyše 20. rokov (pôvodný holandský program pod názvom CIMA A), prebieha v tomto roku opäť inováciou. Kurz nadväzuje na medzinárodné štandardy vzdelávania pod novým názvom
Marketingový špecialista (Marketing Specialst).
Absolvovaním kurzu získate know-how, ktoré môže ihneď aplikovať do praxe, bezpečne ovládnete marketingovú terminológiu a metódy používané v oblasti biznisu. Zvýšite si kvalifikáciu a získate mnoho inšpirácie od kolegov, s ktorými ho budete absolvovať a samozrejme lektorov – expertov z praxe.
Kurz má kombinovanú metodickú štruktúru, v ktorej sa striedajú výkladové bloky s praktickou činnosťou. Každý tematický celok má vypracované podklady pre individuálnu a skupinovú prácu účastníkov, v závere prebieha simulácia reálnych trhových podmienok formou vyriešením prípadovej štúdie. Výučba a študijný materiál je v českom jazyku.
Ukončenie programu
-
Po absolvovaní kurzu získate osvedčenie o absolvovaní kurzu (nenahrádza certifikát)
-
Certifikát Marketingový špecialista získate po úspešnom vykonaní skúšky, ktorá je dokladom, že ste zvládli všeobecné marketingové vedomosti a zručnosti, kompatibilné s medzinárodnými štandardami.
-
Skúška - Test (cca 1h) a obhajoba záverečnej práce. Tému si vyberiete počas kurzu. Vybranú tému spracujete na podmienky vašich konkrétnych pracovných úloh vo firme.
Lektori, garanti
Ing. Zdeněk Lenoch
Absolvent Strojárskej fakulty VUT Brno - odbor dopravná a manipulačná technika so špecializáciou na motorové vozidlá. Vzdelanie si ďalej rozšíril v rámci marketingových programov NIMA A, B, kanadského programu Management of Change, japonského programu zvyšovania produktivity organizovaného AOTS, rozvojového programu interných trénerov dánskej spoločnosti TMI zameraného na soft skills a komplexného britského programu pre rozvoj konzultantov MCDP, pre ktorý následne lokalizoval jeden z manažérskych modulov.
Profesijné skúsenosti začal zbierať na obchodných pozíciách v koncerne Sigma a konzultantské schopnosti získal začiatkom 90.-tych rokov pri zakladaní spoločných podnikov s partnermi so zemí EÚ a neskôr zastupovaním americkej inžinierskej firmy v strednej a východnej Európe.
Od druhej polovice 90.-tych rokov pôsobí ako nezávislý konzultant v oblasti marketingu, finančného riadenia a stratégií. Je spoluautorom a členom realizačného tímu mnohých interných programov pre pbchodné i výrobné spoločnosti od veľkých nadnárodných gigantov až po podporu transformácie menších spoločností.
Od polovice 90.-tych rokov je hlavným konzultantom projektu česko-francúzskeho programu CEPAC pre podporu začínajúcich firiem. V súčasnej dobe je akreditovaným lektorom programov CIMA A i B a podiela sa na upgradu týchto programov na základe dlhoročných skúseností z realizácie marketingových a vzdelávacích projektov pre široké spektrum firiem.
Ing. Luděk ŠTĚPÁN
Absolvent strojníckej fakulty VUT a VA v Brne, odbor letecká výroba. Celú svoju profesionálnu prax pôsobí v B-2-B predaji a marketingu služieb a hlavne rýchloobrátkového tovaru – potraviny, lieky, pivo. Vzdelanie si rozšíril v Lancashire Business School vo Veľkej Británii v programoch marketing, manažment NIMA/CIMA A/B a v ďalších manažérskych kurzoch.
Venuje sa budovaniu, revitalizácii a rozvoju obchodu hlavne stredne veľkých spoločností. Svoje prvé pracovné skúsenosti získal po roku predajom varnej, vykurovacej techniky a strojárenských výrobkov v podniku MORA MORAVIA, a. s., kde bol pri zrode útvarov exportu a marketingu. Od roku 1998 pracoval pre spoločnosť SETUZA, kde vybudoval export rastlinných olejov a tukov do krajín juhovýchodnej Európy a jedlých olejov značky LUKANA na Slovensko. Vo farmaceutických spoločnostiach riadil export generických liečiv, kozmetiky a potravinových doplnkov prevažne do strednej a východnej Európy. Od roku 2008 pôsobil v pivovarníctve ako obchodný riaditeľ holdingu regionálnych pivovarov ZUBR, HOLBA, LITOVEL a STEIGER a neskôr ako riaditeľ Pardubického pivovaru.
Na začiatku 90. rokov sa aktívne podieľal na prenose know-how holandského systému marketingového vzdelávania NIMA do Českej republiky. Od roku 1994 je aktívnym lektorom v certifikovaných kurzoch CIMA aj v zákazkových kurzoch predaja, marketingu a riadenia obchodu. Luděk Štěpán sa narodil v roku 1967 a býva v Olomouckom kraji.
Ing. Marcel Adamčák
Absolvoval viacero odborných školení lektorov a konzultantov. Akreditovaným lektorom CIMA je od roku 2005. Od roku 1996 pracuje v Žleleziarňach Podbrezová a.s. na Odbore Predaja a Marketingu. Od roku 2002 je ako odborný pracovník marketingu zodpovedný za koordináciu marketingových aktivít spoločnosti.
Má praktické skúsenosti z nasledujúcich marketingových činností realizovaných v priemyselnom parku: príprava marketingového plánu, príprava a realizácia plánu marketingovej komunikácie, realizácia kvalitatívnych a kvantitatívnych prieskumov trhu, prieskumu spokojnosti zákazníka, realizácie benchmarkingu, analýzy externého prostredia a analýzy konkurencie.
Ako konzultant v oblasti marketingového vzdelávania spolupracoval s Magnezit Jelšava. Bol konzultantom Slovenských liečebných kúpeľov Turčianske Teplice, pri príprave marketingového plánu kúpeľov. Tiež spolupracuje s agentúrou pre prieskum trhu TNS Slovakia.
PhDr. Vojtěch Bednář
Vojtěch Bednář sa zaoberá manažérskym a mediálnym poradenstvom. Je sociológ, pôsobí ako vysokoškolský pedagóg a odborný lektor vo vzdelávacích inštitúciách v súkromnom i verejnom sektore v Slovenskej republike.
Venuje sa problematike manažérskej komunikácie, manažmentu vzťahov a komunikácie produktov a služieb v klasických médiách, ale najmä v prostredí nových komunikačných prostriedkov.
Špecializuje sa tiež na problematiku marketingu v sociálnych sieťach a na integráciu on-line komunikácie do celkového komunikačného mixu. Je autorom mnohých kníh, ktoré sú určené manažmentu, študentom a širokej verejnosti.
Spolupracuje s odbornými médiami, ktoré sa špecializujú na marketingovú, mediálnu a manažérsku komunikáciu. Je členom Syndikátu novinářů České republiky, České Andragogické společnosti a Masarykově Sociologické společnosti.
Bc.
Vystudovala na Vysoké škole mezinárodních vztahů v Praze, obor marketing a PR. Je absolventkou kurzu CIMA A, akreditovaným lektorem programu CIMA i certifikovaný
lektor pro vzdělávání dospělých. Sama pracovala v několika manažerských a obchodních funkcích (obchodní a personální ředitelka společnosti Manpower, FONS Motorola, Perspektiva apod.).
Své dlouholeté praktické zkušenosti uplatňuje v organizování kurzů pro rozvoj lidského potenciálu a v poradenství. Poznatky z marketingu, managementu a výstavnictví přednášela je jako externista na MU v Brně, VUT a VŠE v Praze, také v rámci programů MBA.
Je certifikovaný mezinárodní kouč s bohatou praxí. V současnosti spolupracuje jako externí lektor marketingu a managementu v několika uznávaných českých i mezinárodních firmách.
Kromě marketingu se zaměřuje na komunikační a obchodní dovednosti, vyjednávání, argumentaci, výstavnictví, prezentační dovednosti, business etiketu (zkouška u p. Ladislava Špačka), týmovou spolupráci, koučování, asertivitu a řešení konfliktů a rétoriku.
Ing. Alena Lenzová
Vystudovala ČVUT fakultu elektrotechnickou v Praze, odbor Mikroelektronika. Po absolvování vysokoškolského vzdělání působila 5 let v oboru Informačních technologií v Praze a v USA; pracovala jako systémový inženýr Novell sítí v Seattlu, Washington, USA.
Od poloviny 90. let se věnuje profesně Marketingu, je certifikovanou lektorkou kurzů CIMA a absolventkou specializačního vzdělávání v oblasti managementu a výzkumu trhu.
Má 20-letou praxi v marketingu a managementu ve velkých mezinárodních společnostech v telekomunikacích a bankovnictví. Působila jako manažerka marketingových výzkumů a analýz v Aliatelu, ve společnosti Eurotel zastávala pozici manažerky retenčních programů pro rezidentní zákazníky.
Dále působila jako segmentová marketingová manažerka ve společnosti Telefónica O2, a jako produktová manažerka v GE Money Bank. Její expertní znalost je zejména v oblasti marketingových výzkumů a analýz, strategického a taktického plánování a exekuce marketingových kampaní, budování vztahu se zákazníky a produktového managementu.
Od roku 2015 působí jako lektorka kurzů CIMA.
Miroslav Albrecht
Vyštudoval VŠE v Prahe, odbor Podniková ekonomika a management a neskôr získal titul MBA na Prague International Business School. Je absolventom kurzov CIMA.
Má viac ako 15 rokov praxe v marketingu a manažmente v rôznych odboroch a oblastiach. V súčasnej dobe pôsobí ako riaditeľ pre vývoj nových služieb v spoločnosti UP Česká republika (Le Cheque Déjeuner), kde má na starosti rozvojové projekty.
Ďalej pôsobí ako externý lektor marketingu a manažmentu a konzultant najmä pre oblasť strategického marketingu. Vo svojej praxi sa okrem vývoja nových služieb a projektového manažmentu zaoberá najmä strategickým plánovaním a strategickým marketingom a manažmentom všeobecne.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do desiatich pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do desiatich dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 317
SWIFT: TATR SK BX
Online prihláška














