Title:
Logistika distribúcie a skladovania WEBINÁR
URL:
https://www.intenziva.sk
Description:
Logistickú akadémiu Vám ponúkame v spolupráci so spoločnosťou PQL poradenství pro kvalitu a logistiku s.r.o
Keywords:
vzdelávanie, konferencie, cerd, marketing, management
Language:
sk
Author/a:
intenziva.sk
Contributor/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Publisher/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Intellectual property rights:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Creation date:
2020-08-04
 
Zdieľať na LinkedIn

Logistika distribúcie a skladovania WEBINÁR

Logistika distribúcie a skladovania WEBINÁR

Webinár 2x tri hodiny v čase 9:00 - 12:00 h

Téma:Logistics Academy
Termín konania:13.- 14. máj alebo 10.- 11. jún 2020
Uzávierka prihlášok:8. máj 2020
Pre koho?Manažérom logisitiky, vyšším podnikovým manažérom, vedúcim nákupu - výroby - predaja
Cena:174 EUR

Čo budete potrebovať: 

Okrem internetového pripojenia, ktoé je podmienkou, je určite výhodou mikrofón a webkamera, lektor tak môže pohotovo reagovať na vaše otázky a viesť diskusiu. Počas webinára odporúčame využívať slúchadlá, ďalším odporúčaním je tiež využitie prehliadača "Google chrome", pri jeho využití sme zatiaľ neevidovali žiadne ťažkosti. Ďalším podporovaným prehliadačom je "Firefox" alebo "Opera".

Program

 1. deň - Logistika distribúcie:

Orientujete sa v základných princípoch distribučných reťazcov? Ktorá Supply Chain stratégie je pre Vás vhodná, PUSH alebo PULL? Na webinári Logistika distribúcie preberieme základné technológie používané v distribúcii, navrhneme počet a rozmiestnenie distribučných skladov a to všetko si vysvetlíme v ekonomických súvislostiach

2. deň - Logistika skladovania:

Ako zvládate vychystávanie objednávok? Máte málo alebo príliš miesta v sklade? Na webinári Logistika skladovania sa spolu zameriame na efektivitu skladových operácií, predstavíme si vhodné skladovej technológie, moderné metódy vychystávania a ukážeme si ako zrýchliť vychystávanie. 

Webináre prebiehajú online pomocou platformy Whereby.com. Prebiehajú ako skupinový hovor (napr. Skype, FaceTime, ...), avšak nie je potrebné sťahovať žiadnu aplikáciu. V pozvánke cca týždeň pred realizáciou webinára obdržíte link, prostredníctvom ktorého sa dostanete do virtuálnej miestnosti Logistickej akadémie a samozrejme tiež inštrukcie a jednoduchý návod, ako sa v tomto virtuálnom prostredí "pohybovať".

Lektori, garanti

Ing. Petr Sysel, CLog. (1969)
V súčasnosti pracuje na pozícii Production & Warehouse Manager u nadnárodnej spoločnosti Banta Global Turnkey. Táto spoločnosť zabezpečuje služby v oblasti SCM pre globálne reťazce v odvetviach Hi-Tech a Medical.
V rokoch 1992 - 1999 zastával rôzne pozície v štruktúre armádnej logistiky v útvare rýchleho nasadenia AČR.
Od roku 2000 do 2007 pracoval ako Logistic Manager distribučného centra holandsko nemeckého holdingu MOTIP DUPLI Group, kde zodpovedal za plánovanie a riadenie zásob v celom rozsahu - od nákupu až po distribúciu v pôsobnosti strednej a juhovýchodnej Európy.
U spoločnosti Banta Global Turnkey (od roku 2007) riadil niekoľko úspešných projektov so zameraním na zlepšovanie logistických procesov vo firme. Podieľa sa tiež na plánovaní, príprave a implementácii nových obchodných projektov.

Moto:
"Sedliacky rozum pomáha dôjsť k jednoduchému riešeniu ... a také riešenia bývajú najúčinnejšie."

Čo zastrešujem v Logistické akadémii:
Tréning v oblasti riadenia dodávateľského reťazca, manažmentu logistiky, a predovšetkým logistiky skladovania a distribúcie. Ďalej tiež konzultácie pre spracovanie projektov a ich hodnotenia v rámci školení logistiky.

Obchodné podmienky

Storno podmienky

Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.

Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do piatich dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.

Ochrana osobných údajov 

Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk

Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100

Online prihláška


Online prihláška

Účastník školenia
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.2
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.3
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *


  Kontaktná osoba (ak účastníka prihlasuje iná osoba)
Kontaktná osoba
Meno
Priezvisko
Funkcia
Firma
Telefón
E-mail

Fakturačné údaje **
Firma *
Ulica *
Mesto *
PSČ *
IČO *
DIČ *
IČ DPH
IBAN *
SWIFT

  Pridajte poznámku

Poplatokcena bez DPHDPH 20%cena s DPH
Účastnícky poplatok145 EUR29 EUR174 EUR

Opíšte kód *
Opíšte kód

* Povinné položky
** Ak sa prihlasujete ako súkromna osoba, napíšte nám e-mail na kurzy@intenziva.sk, prihlášku nevypĺňajte.

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas  s obchodnými podmienkami akcie.