Title:
Logistický audit - princípy a porovnanie so štandardmi MMOG a VDA WEBINÁR
URL:
https://www.intenziva.sk
Description:
Logistickú akadémiu Vám ponúkame v spolupráci so spoločnosťou PQL poradenství pro kvalitu a logistiku s.r.o
Keywords:
vzdelávanie, konferencie, cerd, marketing, management
Language:
sk
Author/a:
intenziva.sk
Contributor/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Publisher/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Intellectual property rights:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Creation date:
2021-09-23
 
Zdieľať na LinkedIn

Logistický audit - princípy a porovnanie so štandardmi MMOG a VDA WEBINÁR

Logistický audit - princípy a porovnanie so štandardmi MMOG a VDA WEBINÁR

Piatkový webinár dve hodiny v čase 9:00 - 11:00 h alebo 13:00 - 15:00 h

Téma:Logistics Academy
Termín konania:12. marec 2021
Uzávierka prihlášok:5. marec 2021
Pre koho?Manažérom logisitiky, vyšším podnikovým manažérom, vedúcim nákupu - výroby - predaja
Cena:75 EUR bez DPH

Ako novinku spúšťame sériu intezívnych 2 hodinových webinárov, ktoré každý piatok rozoberú jednu oblasť logistiky. Webináre prebiahjú v malej skupine maximálne 7 učastníkov a zaručujú teda individuálny prístup zo  zameraním na prax.

Logistické webináre sú unikátne príležitosti pre sebavzdelávanie. Predstavujú kvalitnú a napriek tomu stále časovo dostupnú formu rozvoja.

  • Maximálne 7 účastníkov
  • 2 hodiny intenzívnej výučby
  • Výber z dvoch časových blokov
  • Odborné a praktické zameranie

 

Program

1. Účel a ciele logistického auditu

2. Metodika KLA (Komory logistických audítorov)

3. Porovnanie so štandardom MMOG

4. Porovnanie so štandardom VDA

5. Voľba metodiky prevedenie logistického auditu podľa jeho základného účelu

Lektori, garanti

  

Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog. (1957) 
Prezident Logistickej akadémie, zakladajúci člen Komory logistických audítorov v ČR a na Slovensku, člen americkej asociácie APICS a majiteľ spoločnosti PQL poradenstvo pre kvalitu a logistiku,  s.r.o. 
Od roku 1995 odborne pôsobí v oblasti logistiky ako poradca, projektant, lektor a auditor. Svoju profesijnú kariéru začal ako projektant automatizovaných systémov riadenia výrobných procesov a po dlhodobej pracovnej stáži v Holandsku sa majoritne venuje logistike. 
Je riešiteľom významných logistických projektov pre spoločnosti VÍTKOVICE a.s., BONATRANS GROUP a.s., Třinecké železárny a.s., TATRAVAGÓNKA POPRAD a.s., Hella Autotechnik s.r.o., BOCHEMIE a.s., KOFOLA a.s., HM Partners s.r.o. a dlhý rad ďalších veľkých, stredných i malých firiem. 
Manažérske skúsenosti získal ako prvý riaditeľ logistiky spoločnosti BONATRANS GROUP a.s. 
Popri riešení a realizácii logistických projektov je najmä vyhľadávaným lektorom a trénerom. Je hlavným autorom rozsiahlej publikácie "Logistika v praxi" vydavateľstva Verlag Dashöfer. 

Moto: 
Súhlasím s Henry Fordom, ktorý povedal: "Máte pravdu, ak si myslíte, že niečo nemôžete - a tiež keď si myslíte, že môžete!" 

Čo garantujem v Logistickej akadémii: 
Som jej prezidentom a mojím poslaním je slúžiť vám všetkým, ktorí sa budete uchádzať o niektorý z udeľovaných diplomov, a súčasne robiť len to, čo povedie k rastu prestíže Logistickej akadémie .... a tým aj významu a cene vašich titulov, ktoré si môžete uvádzať za svoje meno.

Michal Koláček, ALog. (1963)                                                                     

Vsúčasnosti sa zaoberá samostatným poradenstvom v oblasti riadenia a optimalizácie výrobných systémov, logistickým auditom a je tiež partnerom spoločnosti PQL Poradenstvo pre kvalitu a logistiku, s.r.o.

V rokoch 2005 - 2007 pracoval ako výrobný riaditeľ ČKD Vagonka Ostrava, kde bolo jeho hlavnou úlohou riadenia výrobných nákladov, znižovanie prácnosti, reštrukturalizácia výrobných dispozícií s cieľom vytvoriť potenciál k navýšeniu objemu výroby, reštrukturalizácia výrobných a plánovacích procesov a návrh trojročného projektu investičného a technického rozvoja výrobnej základne, so zameraním na zvýšenie produktivity. Jeho lektorská činnosť je zameraná predovšetkým na manažment logistiky a tiež na procesné riadenie. Bol riešiteľom či spoluriešiteľom projektov napr. pre: WIKOV MGI (Wikov Industry a.s), Bike Fun International s.r.o., Vítkovice a.s. NS 822 – Mostárna (Vítkovice a.s.), ŠKODA HOLDING. Spolupodieľal sa aj na vydaniu publikácie "Logistika v praxi" vydavateľstva Verlag Dashöfer.

Moto:
„It is better to burn out then to fade away.“ ("Je lepšie vyhorieť než vyhasnúť." Kurt Cobain, Nirvana)

Čo garantujem v Logistickej akadémii: 

Tréning v oblasti logistiky výroby a metód pre logistiku (odbor priemyselného inžinierstva); konzultácie pre spracovanie projektov a ich vyhodnocovanie v rámci školenia logistiky.

Rudolf Malý, ALog. (1966)

 Je viceprezidentom pre vzdelávanie Logistickej akadémie, venuje sa nezávyslému poradenstvu a auditingu v oblati logistických procesov. Stal sa aj členom KOMORY logistických audítorov. V roku 2006 začal pôsobiť u popredného českého poskytovateľa komplexných logistických služieb spoločnosti PST CLC, a.s., kde od roku 2008 zastával pozíciu výkonného riaditeľa a podpredsedu predstavenstva. Od roku 2012 po zlúčení s japonskou skupinou MITSUI-SOKO pokračoval ďalej ako výkonný riaditeľ a zároveň predseda predstavenstva. Zastával rôzne pozície v spoločnosti Kofola a.s., pričom od roku 2000 pôsobil v Kofole ako manažér logistiky pre skupinu Kofola (Česko, Slovensko, Poľsko a Maďarsko) a zodpovedal aj za plánovanie a riadenie výrobných operácií v skupine. Pracoval tiež aj ako obchodný riaditeľ so zodpovednosťou za riadenie skladových operácií a nákupu u obchodnej spoločnosti LOCO plus Praha

Moto:

"Ak je stanovený jasný cieľ, cestu k nemu možno vždy nájsť. To znamená, hľadaj spôsoby a nie dôvody. "

Čo garantujem v Logistickej akadémii: 

Tréning v celom priereze integrálneho logistického vzdelávania vrátane projektového riadenia, logistického auditu, problematiky outsourcingu logistických služieb a prezentačných zručností.

Obchodné podmienky

 Storno podmienky

Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.

Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.

Ochrana osobných údajov 

Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk

Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100

IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 3178
SWIFT: TATR SK BX

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.

Online prihláška


Online prihláška

Účastník školenia
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.2
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.3
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *


  Kontaktná osoba (ak účastníka prihlasuje iná osoba)
Kontaktná osoba
Meno
Priezvisko
Funkcia
Firma
Telefón
E-mail

Fakturačné údaje **
Firma *
Ulica *
Mesto *
PSČ *
IČO *
DIČ *
IČ DPH
IBAN *
SWIFT

  Pridajte poznámku

Poplatokcena bez DPHDPH 20%cena s DPH
Účastnícky poplatok75 €15 €90 €

Opíšte kód *
Opíšte kód

* Povinné položky
** Ak sa prihlasujete ako súkromna osoba, napíšte nám e-mail na kurzy@intenziva.sk, prihlášku nevypĺňajte.

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas  s obchodnými podmienkami akcie.