Title:
Digitálny marketing
URL:
https://www.intenziva.sk
Description:
Dlhodobé certifikované vzdelávanie pod značkou CIMA, ktoré ponúkame ako jediní na Slovensku, otvára dvere k zvyšovaniu kvalifikácie, kompetencií a efektívneho pracovného výkonu.
Keywords:
vzdelávanie, konferencie, cerd, marketing, management
Language:
sk
Author/a:
intenziva.sk
Contributor/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Publisher/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Intellectual property rights:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Creation date:
2019-12-06
 
Zdieľať na LinkedIn

Digitálny marketing

Digitálny marketing

Zorientujte sa vo svete digitálneho marketingu a využite ho na maximum (kurz)

Téma:Marketing & Sales Academy
Termín konania:24. marec - 13. máj 2020
Uzávierka prihlášok:17. marec 2020
Miesto konania:Bratislava
Pre koho?Kurz nie je len pre online špecialistov, ale najmä pre vás majiteľov firiem a marketérov, ktorí ich riadite a potrebujete im byť rovnocennejším partnerom pri zadávaní práce a hodnotení ich výsledkov.
Čo získate?● ako správne pripraviť online stratégiu pre vašu firmu ● ktoré online nástroje sú pre vás zmysluplné ● ako s jednotlivými nástrojmi pracovať ● ako online aktivity analyzovať a vyhodnocovať ● ako byť v digitálnom marketingu efektívny.
Cena:870 € bez DPH

V rýchlo meniacom sa digitálnom prostredí je ľahké sa stratiť a ťažké držať krok.
Uživateľské správanie zákazníkov sa rapídne mení.
Naučte sa s nimi správne digitálne komunikovať.

Po ukončení kurzu budete vedieť:

● Majitelia firiem: potrebné digitálne marketingové minimum na prijatie relevantného rozhodnutia, ako vo vašej firme s digitálnym marketingom pracovať.

● Marketéri: zorientovať sa v oblasti digitálneho marketingu. Budete vedieť navrhnúť vhodné online nástroje pre vašu firmu. Získate základné informácie o dostupných nástrojoch. Budete sa vedieť rozhodnúť, do ktorej oblasti sa oplatí investovať energiu a čas na ďalšie vzdelávanie.

Pochopíte princípy online marketingu a budete schopní komunikovať s kolegami z marketingu či s ľuďmi z digitálnej agentúry.

Ako kurz prebieha:

● trvanie kurzu 4 dni,
● rozsah spolu 24 hodín,
● 8 kľúčových oblastí online marketingu,
● nie sú potrebné predchádzajúce znalosti,
● jednotlive témy si môžete s kolegami vystriedať podľa oblasti záujmu.

 Referencie TU

Program

Kurzu je rozdelený na moduly. Jednotlivé školiace dni si môžete s kolegami vystriedať podľa záujmu modulov.  

I sústredenie

24. marec  2020

Nástroje a stratégie digitálneho marketingu

  • Zoznámte sa s digitálnym marketingom. Získajte základné informácie o digitálnej stratégii a dostupných nástrojoch online marketingu: užívateľsky zameraná web stránka, SEO a SEM, sociálne média, e-mail a analytika...
    Zistite, ktorý nástroj na čo slúži a čo od neho môžete očakávať. Získajte predstavu o možnostiach online marketingu.

Obsah

  • Pojmy /digitálny/internetový/online marketing,
  • oboznámenie s princípmi marketingu na internete,
  • nástroje digitálneho marketingu a ich integrácia,
  • právny rámec a obmedzenia pri marketingu v online prostredí.

SEO - Optimalizácia pre vyhľadávače

  • Optimalizácia web stránok pre vyhľadávače nie je iba o technickej stránke webu. Webové stránky musia by tvorené predovšetkým pre užívateľa a potom sa budú “páčiť” aj vyhľadávačom.
    Zistíte o čom celé SEO je. Prečo je dôležité. Čo má a nemá zmysel v dnešnej dobe riešiť. Ako SEO robiť, merať a vyhodnocovať jeho prínos.

Obsah

  • Výsledky vyhľadávania a pozícia,
  • analýza kľúčové slová,
  • optimalizácia na stránke,
  • mapy webu a Google console,
  • link building,
  • typy odkazov.

25. marec 2020

PPC  - reklama vo vyhľadávačoch

  • Zoznámte sa s najefektívnejším spôsobom online propagácie. Potrebujete osloviť ľudí, ktorí majú záujem o vaše tovary a služby? Chcete ich osloviť vtedy, keď potrebujú to, čo vy ponúkate? Odpoveďou je PPC reklama vo vyhľadávačoch.
    Zorientujte sa v oblasti PPC reklamy, zistite základné princípy fungovania a zoznámte sa so systémom Google Ads.

Obsah

  • Nastavenie a správa kampane v Google Ads,
  • čo je Ad Rank a skóre kvality,
  • texty inzerátov, cielenie reklamy,
  • rozpočet a načasovanie,
  • vyhľadávanie dopyty vs. Kľúčové slová,
  • meranie konverzií.

Display reklama

  • V dnešnej dobe sa bez display reklamy nezaobídeme. Ak komunikujeme iba cez PPC reklamu vo vyhľadávačoch, oslovujeme ľudí v záverečnom štádiu nákupného procesu. Ak nás však dovtedy nevideli, ťažko ich presvedčíme. Display reklama je odpoveďou na tento problém. Budujte povedomie o svojej značke, produktoch a službách. Zistite ako na to s display reklamou.

Obsah 

  • Prehľad a možnosti display reklamy,
  • základné pojmy a princípy,
  • výhody vs nevýhody a výzvy,
  • reklamné formáty,
  • proces tvorby kampaní:
    - rozpočet na prvú kampaň,
    - výber média,
    - reklamné texty.

II sústredenie

7. apríl 2020

Marketing na sociálnych sieťach

  • Žijeme v digitálnej, sociálne prepojenej dobe.
    Môžeme mať akýkoľvek názor na sociálne siete, avšak ide o vynikajúc marketingový kanál, ktorý si nemôžeme dovoliť ignorovať. Zistite, aké sociálne siete existujú, na čo sú určené, ako ich najlepšie využívať, ako si nastaviť sociálnu stratégiu a ako správne na sociálnych sieťach so svojím publikom komunikovať.

Obsah 

  • Sociálne siete:
    -Facebook, Google +
    -Twitter: Mikroblogovanie
    -Linkedin: Pracovné siete
    -YouTube: Zdieľanie videí
    -Blogovanie,

  • správa účtu a riadenie činností:
    -počúvanie,
    -obsah,
    -publikovanie,
    -akcie,
    -skupiny.

E-mail marketing 

E-mail nie je mŕtvy, ako sa pri nástupe sociálnych sietí mohlo zdať. Práve naopak. V dnešnej dobe zažíva svoje znovuzrodenie vďaka automatizácii a personalizácii. Zabudnite na SPAM, na kupovanie e-mailových zoznamov. Naučte sa robiť e-mail marketing tak, aby ľudia vaše e-maily čítali a aby vám prinášali opakované nákupy, či pomáhali získavať nových zákazníkov.

Obsah

  • Proces Email marketingu,
  • správa príjemcov E-mailov,
  • zber dát,
  • segmentácia dát,
  • design a obsah newslettrov,
  • proces interakcie,
  • odosieľateľ/ predmet/ text,
  • obrázky a prílohy,
  • reporty a analýzy,
  • poskytovatelia e-mailových služieb,
  • plánovanie
8. apríl 2020

Analytika

  • Najväčšia výhoda online marketingu oproti offline marketingu spočíva práve vo web analytike. Vďaka nej vieme presne identifikovať digitálne kanály, ktoré nám pomáhajú napĺňať naše marketingové a obchodné ciele. Zoznámte sa s nástrojom Google Analytics.
    Zistite jeho možnosti, ako ho správne nastaviť,
    ako pracovať s dátami, ako ich vyhodnocovať a rozhodovať sa na ich základe.

Obsah

  • Správa účtu Google Analytics,
  • publikum,
  • akvizícia,
  • správanie,
  • údalosti,
  • rýchlosť webu,
  • konverzie,
  • atribúcia.

Stratégia a plánovanie

  • Základ digitálneho marketingu je správne zvolená a nastavená stratégia. Existuje množstvo online nástrojov a je ľahké sa v nich stratiť, alebo sa vydať nesprávnym smerom.
    Nemíňajte peniaze na zbytočné aktivity. Čo potrebujete urobiť na úvod? Ktoré nástroje majú pre vás zmysel a ktoré nie? Ako správne naplánovať vaše online aktivity?
    Sústreďte sa na priority a prispôsobte si online stratégiu
    vašim potrebám a možnostiam
    .

Obsah

  • Publikum
    -situačná analýza,
    -zhromažďovanie informácií,
    -definovanie publika.
  • Aktivity
    -ciele,
    -nástroje,
    -akčný plán,
    -rozpočet.
  • Analýzy
    -meranie,
    -zlepšovanie,
    -opakovanie.

Poznámka: Poradie modulov sa môže meniť.

Po ukončení kurzu môžete absolvovať nezávislú skúšku on-line v angličtine a získať medzinárodný certifikát, ktorý je uznávaný vo viac ako 70 krajinách sveta.
Skúšku vykonávajú certifikované organizácie. 
V prípade záujmu nápište na kurzy@intenziva.sk

Lektori, garanti

Ing. Marcel Adamčák

Absolvoval viacero odborných školení lektorov a konzultantov. Akreditovaným lektorom CIMA je od roku 2005. Od roku 1996 pracuje v Žleleziarňach Podbrezová a.s. na Odbore Predaja a Marketingu. Od roku 2002 je ako odborný pracovník marketingu zodpovedný zakoordináciu marketingových aktivít spoločnosti. 
Má praktické skúsenosti z nasledujúcich marketingových činností realizovaných v priemyselnom parku: príprava marketingového plánu, príprava a realizácia plánu marketingovej komunikácie, realizácia kvalitatívnych a kvantitatívnych prieskumov trhu, prieskumu spokojnosti zákazníka, realizácie benchmarkingu, analýzy externého prostredia a analýzy konkurencie. 


Jozef Búry

Obchodník a marketér. Pomáham firmám rôznych veľkostí rozvíjať ich biznis prostredníctvom internetu. Online marketing ponúka množstvo nástrojov. Ako si vybrať tie správne? Navrhujeme firmám ich online stratégiu na mieru a následne ju pomáhame úspešne realizovať. Keď mi to čas dovolí, rád sa stretnem so študentami na Ekonomickej univerzite v Bratislave, kde v rámci Online Akadémie prednášam na rôzne témy týkajúce sa digitálneho marketingu. Ak práve nepracujem určite ma nájdete behať niekde v okolí Novej Bane a spoločne si môžeme zabehnúť napr. štafetový beh Od Tatier k Dunaju.

Obchodné podmienky

Storno podmienky 

Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník. 

Ako sa registrovať 
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.

Ochrana osobných údajov

Sekretariát akcie 
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk

Bankové spojenie 
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5 
č.účtu: 2629253178/1100

IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 317 
SWIFT: TATR SK BX 

Online prihláška


Online prihláška

Účastník školenia
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.2
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.3
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *


  Kontaktná osoba (ak účastníka prihlasuje iná osoba)
Kontaktná osoba
Meno
Priezvisko
Funkcia
Firma
Telefón
E-mail

Fakturačné údaje **
Firma *
Ulica *
Mesto *
PSČ *
IČO *
DIČ *
IČ DPH
IBAN *
SWIFT

  Pridajte poznámku

Poplatokcena bez DPHDPH 20%cena s DPH
Účastnícky poplatok870 EUR174 DPH1 044 EUR
Zľava (ak ste sa už školili v Intenzíve/TCG, ZOCR, SOPK)740 EUR148 DPH888 EUR

Opíšte kód *
Opíšte kód

* Povinné položky
** Ak sa prihlasujete ako súkromna osoba, napíšte nám e-mail na kurzy@intenziva.sk, prihlášku nevypĺňajte.

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas  s obchodnými podmienkami akcie.