Title:
Digitálny marketing (certifikovaný kurz) NOVINKA
URL:
http://www.intenziva.sk
Description:
Kurzy poskytujú komplexné vedomosti z oblasti Marketingu a Sales vrátane najnovších trendov Digitálneho Marketingu s dôrazom na prepojenie teórie s praxou, pomôžu zvýšiť vašu kvalifikáciu, kompetencie a odbornosť.
Keywords:
vzdelávanie, konferencie, cerd, marketing, management
Language:
sk
Author/a:
intenziva.sk
Contributor/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Publisher/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Intellectual property rights:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Creation date:
2016-07-29
 

Digitálny marketing (certifikovaný kurz) NOVINKA

Digitálny marketing (certifikovaný kurz) NOVINKA

EARLY BIRD: 31. júl 2016 (cena po ZĽAVE 990 EUR bez DPH)

Téma:Marketing & Sales Academy | kurzy & semináre
Termín konania:11. október 2016 - 26. október 2016
Uzávierka prihlášok:4. október 2016
Miesto konania:VKC INTENZÍVA, s.r.o., Bratislava, Kutlíkova 17 (Technopol), mapa
Pre koho?pre vás, ktorí riadite a spravujete webstránku firmy, pre marketingových pracovníkov, podnikateľov a majiteľov malých a stredných podnikov, študentov a absolventov
Čo získate?dozviete sa ako optimalizovať vaše webové stránky/e-shopy, zvýšiť návštevnosť a počet objednávok, získať nových zákazníkov vďaka e-mail marketingu, komunikovať efektívne na sociálnych sieťach, analyzovať výsledky online aktivít a plánovať dalšie
Cena:1 290 € bez DPH

Potrebujete získať nových zákazníkov?
Viete, ako zvýšiť predaj a zisk vašej firmy?
Chcete byť lepší ako vaša konkurencia?

Chcete vedieť, ako ste na tom so znalosťami digitálneho marketingu? OTESTUJTE SA!

Kurz nie je len pre online špecialistov, ale najmä pre vás, ktorí ich riadite a potrebujete im byť rovnocennejším partnerom pri zadávaní práce a hodnotení ich výsledkov.

Dozviete sa a naučíte sa pracovať s týmito nástrojmi digitálneho marketingu:

• Optimalizácia pre vyhledávače (SEO)
PPC reklama vo vyhledávačoch
E-mail marketing
Display reklama
• Marketing na sociálnych sietach
Mobilný marketing
• Analytika, stratégia a plánovanie 

Čakajú na vás dynamické prednášky, reálne prípadové štúdie, práca v malých diskusných skupinách.

Kurz ponúkame na slovenskom trhu v spolupráci s českým partnerom ICV – Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o., Praha, ktorý má licenciu na vzdelávanie v oblasti digitálneho marketingu.
Kurz je produktom írskej spoločnosti Digital Marketing Institute (DMI) a nemá na slovenskom a českom trhu konkurenciu. Školí sa vo viac ako štyridsať krajinách sveta prostredníctvom exkluzívne vybraných partnerov.

Digital Marketing Institute (DMI):

  1. 1. je celosvetovo uznávaná certifikačná autorita pre vzdelávanie v digitálnom marketingu
  2. 2. spolupracuje s poprednými svetovými expertmi a špičkovými digitálnymi agentúrami
  3. 3. sleduje najnovšie trendy a ihneď ich aplikuje do osnovy kurzu

Po ukončení kurzu môžete absolvovať nezávyslú skúšku on-line (nie je v cene kurzu) a získať medzinárodný certifikát, ktorý je uznávaný vo viac ako 70 krajinách sveta.

Podrobný popis modulov DM.pdf

Program

Kurzu je rozdelený na moduly. Obsah jednotlivých modulov:

11.10.2016

Úvod do digitálneho marketingu Modul 1
  • Základný koncept digitálneho marketingu
  • Tradičný (off-line) vs. digitálny (on-line) marketing
  • Príležitosti digitálneho marketingu
  • Popis digitálneho marketingu
  • Dôsledky
  • Metodológia
  • Framework
  • 3i princípy
  • Taktiky
  • Optmalizácia vyhľadávača
  • PPC reklama vo vyhľadávačoch
  • E-mail marketing
  • Display reklama
  • Mobilný marketing
  • Reklama na soc. sieťach
  • Analytiky
  • Stratégie a plánovanie
  • Zákony a pravidlá
Optimalizácia pre vyhľadávače Modul 2
  • Základy SEO
  • Výsledky vyhľadávania a pozície
  • Prínosy dobrého umiestnenia webu
  • On-page a off-page optimalizácia
  • Poznanie zákazníka
  • Analýza kľúčových slov
  • Výber kľúčových slov
  • Aktualizácia obsahu a rozvrhnutie stránky
  • Meta tagy
  • Mapa webu a sitemap
  • Webmaster tools
  • Prichádzajúce odkazy
  • Link building
  • Zákony a pravidlá

12.10.2016

PPC reklama vo vyhľadávačoch Modul 3
  • Základy a PPC reklamy
  • Analýza kľúčových slov
  • Google AdWords
  • Zoznam Sklik
  • PPC nástroje
  • Proces tvorby kampaní vo vyhľadávaní
  • Výber kľúčových slov
  • Texty inzerátov
  • Cieľové stránky
  • Cielenie
  • Rozpočet
  • Načasovanie
  • Obsahová sieť
  • Ad Centre
  • Správa kampaní
  • Meranie konverzii
  • Konverzné metriky: CPA, CTR
  • Prihadzovanie
  • Analytika
  • Zákony a pravidlá
E-mail marketing Modul 4
  • Základy e-mail marketingu
  • Tvorba kampaní
  • Online a offline zber dát
  • Segmentácia
  • Šablóna e-mailu
  • Chovanie užívateľov
  • Text e-mailu, štruktúra, rozoslanie a systémy
  • Načasovanie
  • Meranie
  • Základné pojmy a metriky
  • Testovanie

18.10.2016

Display reklama Modul 5
  • Kľúčové koncepty display reklamy
  • Výhody a nevýhody display reklamy
  • Účinná reklama
  • Formáty a prvky kampane
  • Kreativné formáty
  • Cielenie a sledovanie kampane
  • Optimalizácia kampane
  • Rozpočet
Marketing na sociálnych sieťach 1 Modul 6
  • Kľúčové koncepty marketingu na sociálnych sieťach
  • Ciele marketingu na sociálnych sieťach
  • Stanovenie cieľov a priorít
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google+
  • Nové sociálne siete
  • Aplikácie a plug-iny
  • KPI
  • Reportovanie

19.10.2016

Marketing na sociálnych sieťach 2 Modul 7
  • Kľúčové koncepty marketingu na sociálnych sieťach
  • Ciele marketingu na sociálnych sieťach
  • Stanovenie cieľov a priorít
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google+
  • Nové sociálne siete
  • Aplikácie a plug-iny
  • KPI
  • Reportovanie
Mobilný marketing Modul 8
  • Kľúčové koncepty mobilného marketingu
  • Trendy v mobilnom marketingu
  • Príležitosti a riziká
  • Mobilné zariadenie
  • SMS kampane
  • SMS stratégie
  • Mobilná reklama
  • Aplikácie pre mobilné zariadenie
  • Proximity marketing
  • Bluetooth
  • QR kódy
  • Zavedenie do praxe
  • Príklady a prípadové štúdie

26.10.2016

Analytika Modul 9
  • Ako funguje analýza webových stránok?
  • Google Analytics
  • Stanovenie vašich kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI)
  • Sledovanie prevádzky na webe
  • Stanovenie cieľov a sledovanie udalostí
  • Zvýšenie návštevnosti webu
  • E-commerce
  • Reporty v reálnom čase
  • Vyhodnotenie informácií
Stratégia a plánovanie digitálnej marketingovej kampane Modul 10
  • Kľúčové koncepty stratégie a plánovania
  • Plánovanie
  • Situačná analýza
  • Zber informácií
  • Cieľové publikum (cieľová skupina)
  • Stanovenie cieľov
  • Nástroje
  • Akčný plán
  • Stanovenie rozpočtu
  • Vyhodnocovanie
  • Interakcia a zlepšovanie
  • Príklady integrovaných marketingových plánov

Poznámka: Poradie modulov sa môže meniť.

Lektori, garanti

Ing. Marcel Adamčák

Absolvoval viacero odborných školení lektorov a konzultantov.Akreditovaným lektorom CIMA je od roku 2005. Od roku 1996 pracuje v Žleleziarňach Podbrezová a.s. na Odbore Predaja a Marketingu. Od roku 2002 je ako odborný pracovník marketingu zodpovedný zakoordináciu marketingových aktivít spoločnosti. 
Má praktické skúsenosti z nasledujúcich marketingových činností realizovaných v priemyselnom parku: príprava marketingového plánu, príprava a realizácia plánu marketingovej komunikácie, realizácia kvalitatívnych a kvantitatívnych prieskumov trhu, prieskumu spokojnosti zákazníka, realizácie benchmarkingu, analýzy externého prostredia a analýzy konkurencie. 


Lucia Valicová

Lucia sa pridala k tímu reklamnej agentúry Tomatoes.sk po ukončení štúdia Mediamatiky na Žilinskej Univerzite.
Od práce s najmenšími klientmi sa v priebehu 6 rokov postupne prepracovala ku kľúčovým klientom. Ostatný rok zastáva funkciu riaditeľky Tomatoes.sk. Vďaka širokému záberu sa stala špecialistom na nastavenie online stratégií a ich implementáciu pre rôzne veľkých klientov z takmer všetkých odvetví. Okrem výkonnostného marketingu sa rada hrá s kampaňami, ktorých cieľom je budovať povedomie o značke.


Michal Královič

Michal sa dostal do kontaktu s internetovým marketingom ešte na strednej škole. Začínal ako linkbuilder pre viaceré české a slovenské agentúry. Následne popri škole pracoval externe ako SEO konzultant. V rokoch 2012 a 2013 pracoval v agentúre VISIBILITY na pozícii SEO account managera. Následne sa viac presunul k PPC reklamám. Od 2014 vedie PPC tím v agentúre ONLINE TORO. Vďaka dlhoročnej skúsenosti so SEO rád nachádza spojitosti a vzájomný potenciál medzi SEO a PPC aktivitami.


Jozef Búry

Obchodník a marketér. Pomáham firmám rôznych veľkostí rozvíjať ich biznis prostredníctvom internetu. Online marketing ponúka množstvo nástrojov. Ako si vybrať tie správne? Navrhujeme firmám ich online stratégiu na mieru a následne ju pomáhame úspešne realizovať. Keď mi to čas dovolí, rád sa stretnem so študentami na Ekonomickej univerzite v Bratislave, kde v rámci Online Akadémie prednášam na rôzne témy týkajúce sa digitálneho marketingu. Ak práve nepracujem určite ma nájdete behať niekde v okolí Novej Bane a spoločne si môžeme zabehnúť napr. štafetový beh Od Tatier k Dunaju.


Barbora Bizubová

Barbora sa v ui42 digital špecializuje na obsahový marketing na projektoch, kde prepája komunikáciu prostredníctvom webu, sociálnych sietí, blogu a newslettra s cieľom vytvoriť ucelený zážitok online zákazníkovi, aby cítil čo najmenší rozdiel medzi fyzickým a online svetom. Obsahový marketing približuje produkty/služby a spoločnosť zákazníkovi v rôznych fázach nákupnej cesty a stará sa o to, aby podľa svojich potrieb pochopil prienik medzi svojou potrebou a ponúkaným produktom. Baví ju tiež práca s dátami najmä z Google Analytics a UX.


Vladimír Cintula

Vlado je analytikom a SEO/SEM konzultantom v spoločnosti RIESENIA.com a už viac ako 8 rokov si pestuje svoju záľubu vo vŕtaní sa v šakovakých webových reportoch, prehľadoch a štatistikách.
Pokiaľ sa vám ho podarí naštvať, najskôr vás počastuje nadávkou "Bodaj by ti bounce-rate stúpol!" ;)

Obchodné podmienky

Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta po uvedenom termíne sa poplatok nevracia. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.

Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych pracovných dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.

Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Tel/fax: 02-682 86 574
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk


Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu : 2629253178/1100
Špecifický symbol pri platbe prevodom: 116-05 
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 3178
SWIFT: TATR SK BX

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.


Online prihláška

Účastník školenia
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.2
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *
Účastník školenia č.3
Meno *
Priezvisko *
Funkcia *
Firma *
Telefón *
E-mail *


  Kontaktná osoba (ak účastníka prihlasuje iná osoba)
Kontaktná osoba
Meno
Priezvisko
Funkcia
Firma
Telefón
E-mail

Fakturačné údaje **
Firma *
Ulica *
Mesto *
PSČ *
IČO *
DIČ *
IČ DPH
IBAN *
SWIFT

  Pridajte poznámku

Poplatokcena bez DPHDPH 20%cena s DPH
Účastnícky poplatok1 290 EUR258 EUR1 548 EUR
Early Bird - do 31. júla 2016990 EUR198 EUR1 188 EUR

Opíšte kód *
Opíšte kód

* Povinné položky
** Ak sa prihlasujete ako súkromna osoba, napíšte nám e-mail na kurzy@intenziva.sk, prihlášku nevypĺňajte.

Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas  s obchodnými podmienkami akcie.