Title:
5. MARKETING DAY
URL:
http://www.intenziva.sk
Description:
Plánované konferencie organizované Intenzívou v Bratislave.
Keywords:
vzdelávanie, konferencie, cerd, marketing, management
Language:
sk
Author/a:
intenziva.sk
Contributor/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Publisher/a:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Intellectual property rights:
PaedDr. Ilona HEGEROVÁ
Creation date:
2017-11-20
 
Hlavný partner
Špeciálny partner
Mediálny partner

5. MARKETING DAY

5. MARKETING DAY
Téma:Konferencie | Bratislava
Termín konania:24. september 2014
Uzávierka prihlášok:22. september 2014
Miesto konania:Bratislavská 1/a, Bratislava (TV Markíza)
Pre koho?pre všetkých, ktorí sa chcú dozvedieť viac
Cena:60 € bez DPH (cena pre klientov VKC Intenzíva: 40 € bez DPH)

Online marketing je svetovládca...

...neveríte? Príďte, presvedčíme Vás!

Marketing Day je biznis klub zameraný na good practices a diskusiu manažérov z oblasti riadenia, marketingu a obchodu.
Podporuje výmenu skúseností všetkých, ktorí sa potrebujú orientovať v problematike trhu a pre ktorých je orientácia v marketingu nevyhnutnou požiadavkou efektívneho riadenia
a zvyšovania konkurencieschopnosti firiem.

Komu je určený

  • manažérom, ktorí ovplyvňujú efektívnosť a konkurencieschopnosť firiem,
  • špecialistom z oblasti marketingu, obchodu, predaja,
  • manažérom malých a stredných firiem,
  • absolventom certifikovaných kurzov Marketing CIMA a Sales CIMA.

Speakers

Filip Brodan

Managing Director
Engage Hill s.r.o., ČR

Filip založil svoju prvú spoločnosť už behom štúdia na 1. lekárskej fakulte Karlovej Univerzity v Prahe. I napriek tomu, že sa rozhodol nepracovať v klasickom systéme ako lekár, záujem o človeka mu zostal. Posledných 6 rokov sa venuje práci s metódou využívajúc farebne objektové analýzy, s ktorou okrem výskumnej činnosti vyvíja i komerčne užitočné produkty. So svojím tímom vytvoril medzinárodne používané koncepty zamerané na meranie asociácií, prežitkov a motivácii zákazníkov (ColourMind) aj zamestnancov (Balance Management). Odkazy na výsledky zverejnených štúdií nájdete na: http://czmedia.engagehill.com/

Ing. Marcel Adamčák

Absolvoval viacero odborných školení lektorov a konzultantov. Akreditovaným lektorom CIMA je od roku 2005. Od roku 1996 pracuje v Žleleziarňach Podbrezová a.s. na Odbore Predaja a Marketingu. Od roku 2002 je ako odborný pracovník marketingu zodpovedný za koordináciu marketingových aktivít spoločnosti. Má praktické skúsenosti z nasledujúcich marketingových činností realizovaných v priemyselnom parku: príprava marketingového plánu, príprava a realizácia plánu marketingovej komunikácie, realizácia kvalitatívnych a kvantitatívnych prieskumov trhu, prieskumu spokojnosti zákazníka, realizácie benchmarkingu, analýzy externého prostredia a analýzy konkurencie. Ako konzultant v oblasti marketingového vzdelávania spolupracoval s Magnezit Jelšava. Bol konzultantom Slovenských liečebných kúpeľov Turčianske Teplice, pri príprave marketingového plánu kúpeľov. Tiež spolupracuje s agentúrou pre prieskum trhu TNS Slovakia.

Lucia Čapeková

Lucia sa pridala k tímu reklamnej agentúry Tomatoes.sk po ukončení štúdia Mediamatiky na Žilinskej Univerzite. Od práce s najmenšími klientmi sa v priebehu 5 rokov postupne prepracovala ku kľúčovým klientom. Ostatný rok zastáva funkciu riaditeľky Tomatoes.sk. Vďaka širokému záberu sa stala špecialistom na nastavenie online stratégií a ich implementáciu pre rôzne veľkých klientov z takmer všetkých odvetví. Okrem výkonnostného marketingu sa rada hrá s kampaňami, ktorých cieľom je budovať povedomie o značke.

Jan Ladecky

Jan je otvorená hlava, ktorá sa už počas štúdia na Žilinskej Univerzite intenzívne venovala novým médiám, reklame a práci s informáciou v digitálnom prostredí. Počas záverečného roka začal v rámci odbornej stáže tráviť veľa času v reklamnej agentúre Tomatoes.sk . Napriek tomu štúdium úspešne dokončil a začal sa práci v agentúre venovať na 117%. Vďaka schopnosti rýchlo sa učiť a nekonvenčnému spôsobu myslenia sa už v priebehu roka začal venovať kľúčovým klientom. V rámci agentúry zastáva okrem mnohých iných aj funkciu Social Guru a Nástenkára.

Program

13:30 - 14:30 Exkurzia v TV Markíza
14:30 - 16:30 Jak dělat reklamu, která prodává?
Filip Brodan,
Manging partner, Engage Hill, ČR
Využitie online marketingu pri B2B a B2C predaji.
Ján Ladecký,
junior account manager, Tomatoes.sk, špecialisti na produkty Google
Využitia online marketingových nástrojov na zvýšenie povedomia značky (s prepojením na offline kampane)
Lucia Čapeková,
Tomatoes.sk, špecialisti na produkty Google
Skúsenosti so SEO optimalizáciou web-u priemyselného podniku, ukážka prínosu AdWords kampane pre web v odvetví B2B
Marcel Adamčák,
odborný pracovník odboru Predaj a marketing, ŽP a.s.

Fotogaléria